עזריאלי מוכרת את הקניון שלה בקריית אתא בתמורה ל-90 מיליון שקל

לפי הדיווח, התמורה בעסקה תושלם לעזריאלי עד ל-30 ביוני 2021 • הרוכשת היא מילאנו, חברה לבניין ופיתוח • איתי שפרן, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת גיאוקרטוגרפיה: "מדובר בנכס במיקום בעייתי שלא הצליח לייצר עוגנים בתוכו"

קניון עזריאלי בקריית אתא / צילום: ערן גילווארג
קניון עזריאלי בקריית אתא / צילום: ערן גילווארג

יומיים אחרי שהקניונים בישראל חזרו לפעילות אחרי חודשים של סגר, קבוצת הקניונים שבשליטת דנה עזריאלי מעדכנת כי היא מוכרת את הקניון ואת מבנה המשרדים שלה בקריית אתא בתמורה ל-90 מיליון שקל. הרוכשת היא מילאנו, חברה לבניין ופיתוח.

לפי הדיווח, התמורה בעסקה תושלם לעזריאלי עד ל-30 ביוני 2021. נכון למועד הדיווח, עזריאלי  צפויה להכיר ברווח של כ-25 מיליון שקל אשר אינו צפוי להשפיע באופן מהותי על תוצאותיה.

"מדובר בנכס במיקום בעייתי ברחוב בו נפתחו 4,000 מ"ר של חזיתות מסחריות בשלוש השנים האחרונות, ללא גידול משמעותי במשקי-בית. מעט מקומות חניה וכמובן עיר בסוציו-כלכלי שאינו גבוה", אומר לגלובס איתי שפרן, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת גיאוקרטוגרפיה.

לדבריו, בנוסף, "כל תוספת האוכלוסייה בעיר היא בצד הצפוני שלה שקרוב לקריון של קניוני עופר, ובמקביל רחוב העצמאות עצמו הוא רחוב חלש מסחרית - ללא היצע של שטחי חניה, עם חנויות 'של פעם' בדמי מפתח".

שפרן מציין כי "הקניון גם לא הצליח לייצר עוגנים בתוכו. סופר-פארם, למשל, התמקמה ברחוב העצמאות פינת זבולון ליד קופת-החולים, ובקניון אפילו לא היה סופרמרקט".