מותג רכבי הפרמיום הקוריאני ג'נסיס הושק רשמית בישראל

מותג היוקרה הקוריאני משיק בשלב הראשון מכונית סאלון-פאר גדול וקורס-אובר גדול עם חבילת שירות "הכול כלול"

רכב מתוצרת ג'נסיס בתצוגה בסין / צילום: Reuters, Zhang qingmin
רכב מתוצרת ג'נסיס בתצוגה בסין / צילום: Reuters, Zhang qingmin

קבוצת כלמוביל השיקה היום (ג') רשמית בישראל את מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס, שהוא חטיבה עצמאית של קבוצת יונדאי. המותג מתמקד בדגמים בפלח העליון של השוק והוא ישווק בישראל עם חבילת שירות שכוללת שלוש שנות אחריות, כולל כל הטיפולים במחיר הרכב, וטרייד-אין עתידי במחירי מחירון.

בשלב הראשון מושקים בישראל שלושה דגמים. מכונית הסאלון G80, שמכוונת לפלח של אאודי A6 ודומותיה. לרכב יש הנעה אחורית, מרכב באורך 5 מטר ומנוע טורבו 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, שמייצר 304 כ"ס. הרכב יוצע ברמת אבזור גבוהה מאד בשתי רמות גימור ובמחיר שמתחיל ב-385 אלף שקלים ומגיע עד 439 אלף שקל.

באגף הכביש-שטח מוצע הדגם GV-80 שממוצב מול דגמים כמו אאודי Q7 ודומותיה. הרכב ישווק בישראל עם שבעה מקומות ישיבה, מנוע טורבו דיזל בנפח 3 ליטר בהספק 378 כ"ס. הרכב מצויד בבולמי זעזועים אקטיביים וברמת אבזור גבוהה ומחירו יתחיל ב-499 אלף שקל. במהלך השנה יצטרפו להיצע גם הקרוס-אובר החדש GV70, מכונית הספורט פרמיום סדאן G70 והלימוזינה המפוארת G90.

החברה חנכה רשמית אולם תצוגה ייעודי של המותג בהרצליה פיתוח ומעריכה כי המכירות בשנה המלאה הראשונה יעמדו על כ-400 כלי רכב. במקביל צפויים ליפתח אולמות תצוגה בירושלים ובחיפה.