מטות השיווק והכספים של החברות הבנות בבזק ירוכזו בבניין פלאפון

לאחר שהשלימה את המעבר לפתח תקווה, פלאפון תרכז תחתיה את מטות השיווק והכספים של בזק בינלאומי ו-yes • בהמשך ימשיכו בבחינה של איחוד פעילויות נוספות

פארק עופר בפתח תקווה / צילום: אסף לוי
פארק עופר בפתח תקווה / צילום: אסף לוי

במסגרת השינויים המתוכננים בקבוצת החברות-הבנות של בזק - אלפא (בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes), אמורים פעילויות השיווק והכספים של בזק בינלאומי ו-yes לעבור לפארק עופר בפתח תקווה, לשם עברה חברת  פלאפון, ולפעול משם. מדובר בשלב נוסף בהעמקת הסינרגיה, והוא אינו קשור לתוכנית המיזוג בין בזק בינלאומי ל-yes שתקודם במהלך השנה.

כרגע מדובר במטות השיווק והכספים, ואולם באלפא בודקים האם אפשר יהיה לרכז מטות נוספים בפארק עופר, ואילו להשאיר בחברות כמו כוח-אדם למשל, שייתכן כי יידרשו להיות קרובים לעובדים.

השינוי יידרש להסכמות ועדי עובדים, וכרגע טרם נפתח המשא-ומתן מולם על השלב השני של הסינרגיה. באלפא מעריכים כי בזק בינלאומי, שצפויה להיפגע הכי קשה במהלך, תהיה גם החברה שאיתה יהיה הכי קשה להתקדם, על רקע הדרישה של ועד העובדים לחלוקה שווה בנטל הקיצוצים באלפא בין כל החברות. 

לימור ליברמן-לביא, יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, מסרה בתגובה: "לא נאפשר שום הפרה של ההסכם שנחתם איתנו, ובכלל זה העברת עובדים למשרדי פלאפון או כל שינוי אחר. הסכם בזק בינלאומי בתוקף עד סוף 2021, ואנחנו מצפים מההנהלה לעמוד בו".