דוח פינטק | פודקאסט

כמו רכב אוטונומי: הכירו את השלב הבא בבנקאות הדיגיטלית

אחרי אתרי בנקים, אפליקציות פיננסיות שונות וארנקים דיגיטליים, הגיע הזמן לשלב הבא של מהפכת הפינטק: הבנקאות האוטונומית, המתבססת על בינה מלאכותית, מציגה לעולם כסף שמנהל את עצמו • האזינו

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, אפל פודקאסטס או גוגל פודקאסטס 

בעשור האחרון אתרי בנקים ואפליקציות פיננסיות שונות הפכו לדבר שגרתי בחיינו. כעת הגיע הזמן למהפכה החדשה בעולם הבנקאות הדיגיטלית.  בהתבוססות על בינה מלאכותית, הבנקים מתחילים להציע ללקוחות בנקאות אוטונומית.

בדומה לרכב רכב אוטונומי שנוסע מעצמו, המהפכה מציעה כסף שמנהל את עצמו. החידוש מהבנקאות הדיגיטלית הפופולרית כיום הוא בקונספט המתאר את תוכנות הבינה המלאכותית המסוגלות ללמוד את הלקוחות, להכיר את הרגלי הצריכה והחיסכון שלהם ולנהל את מערך החיסכון, ההפרשות ולהחזרת חובות וההשקעות בצורה עצמאית, ללא הגדרות. וכן, השירותים האלה עוקבים אחרי הלקוח. כשהוא משתנה, הן משתנות גם.

דוראל בליץ, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, בחברת פרסונטיקס, מתארח בפודקאסט דוח פינטק בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס בכדי להציג את השלב הבא במהפכת הפינטק.

דוראל בליץ, סגן נשיא לפיתוח בפרסונטיקס / צילום: רוני פרל
 דוראל בליץ, סגן נשיא לפיתוח בפרסונטיקס / צילום: רוני פרל

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל