שינויים בצמרת משרד הרצוג פוקס נאמן: עו"ד גיל וייט מונה לשותף המנהל, מאיר לינזן ישמש כיו"ר הפירמה

עו"ד וייט יחליף את עו"ד מאיר לינזן שיכהן כיו"ר פירמת עורכי הדין • בנוסף הודיע המשרד כי עוה"ד רן חי וניר דאש יחליפו את אהוד (אודי) סול ואילנית לנדסמן יוגב, שעזבו בשבוע שעבר את הפירמה, כראשי מחלקת חברות וניירות ערך

עו״ד גיל וייט ועו"ד מאיר לינזן / צילום: עידן גרוס
עו״ד גיל וייט ועו"ד מאיר לינזן / צילום: עידן גרוס

השינויים בצמרת משרדי עורכי הדין נמשכים, והיום (א') הודיע משרד הרצוג פוקס נאמן על מנהל חדש לפירמה ושורת מינויים בכירים במשרד. עו"ד גיל וייט ימונה לשותף המנהל במקומו של עו"ד מאיר לינזן שיכהן כיו"ר פירמת עורכי הדין. המינויים ייכנסו לתוקף ביוני. וייט יהיה אחראי על הניהול השוטף של המשרד שבו מועסקים כ-650 איש מתוכם כ-430 עורכי דין.

בשבוע שעבר הודיעו ראשי מחלקת חברות וניירות ערך אהוד (אודי) סול ואילנית לנדסמן יוגב, מהמובילים בשוק ההון, על עזיבת המשרד לצורך הקמת מיזם יעוץ עסקי. עזיבתם גם מסמלת חלק מהמשך חילופי דורות והעברת מקל במשרדי עריכת הדין הגדולים. כעת מודיע המשרד כי במקומם ימונו עוה"ד רן חי וניר דאש לראשי המחלקה.

בנוסף, ימונו עורכי הדין צוריאל פיקאר וד"ר אריאל פלביאן לעמוד בראש מחלקת הנדל"ן במקום עו"ד הרדי שפרש. עו"ד שרון פטל יעמוד בראש מחלקת תכנון ובנייה ומיסוי מוניציפלי.

וייט (47), חבר באקזקוטיבה של המשרד, הצטרף להרצוג לפני 21 שנים לאחר שעבד במשרד פרשפילדס בלונדון. וייט מייצג את השכבה הצעירה במשרד והוא ריכז עד היום את פעילות המשרד מחוץ לישראל ומחלקת האינטרנט.

לינזן (63) מנהל את הפירמה מזה 12 שנים. לדבריו החליט להתמקד בנושאים האסטרטגיים והחזון של הפירמה וכי דרך התפתחותו של המשרד הייתה תמיד דרך גידול אורגני וטיפוחם של שותפים מתוך המשרד, תוך העברת המקל לשכבה הצעירה יותר בפירמה.

ההחלטה אושרה על ידי השותפים הבכירים והאקזקוטיבה של המשרד. "השינויים הם חלק מההיערכות שלנו לשלב הבא בהתפתחות הפירמה. אנחנו הפירמה הגדולה בישראל ועלינו לנהוג כמו ארגון עיסקי גדול", הדגיש לינזן.