בתוך שנה: חברת הסייבר הישראלית Axis Security השלימה גיוס של 100 מיליון דולר

בסבב הגיוס הנוכחי, השלישי של החברה, היא גייסה כ-50 מיליון דולר • בין המשקיעים: קרן אמריקאית שמשקיעה בחברות בשלבים מוקדמים, והשקיעה בעבר בטוויטר, טאמבלר וסלאק

מתקפת סייבר / צילום: Shutterstock, PabloLagarto
מתקפת סייבר / צילום: Shutterstock, PabloLagarto

ענף הסייבר לוהט: חברת הסטארט-אפ הישראלית Axis Security, השלימה סבב גיוס שלישי עם 50 מיליון דולר. בסך הכול, גייסה החברה בשנה האחרונה כ-100 מיליון דולר. מי שהובילה את סס הגיוס היא קרן Spark Capital, קרן אמריקאית שמשקיעה בשלבים מוקדמים ובפורטפוליו שלה חברות דוגמת טוויטר, טאמבלר, סלאק ואחרות. בסבב השתתפו גם קרן Cyberstarts של גילי רענן, Ten Eleven Ventures ו-Canaan Partners.

Axis Security, שהוקמה ב-2018 ע"י המנכ"ל דור כנפו וסמנכ"ל החברה וגיל עזריאלנט, מציעה פתרון לגישה פרטית ומאובטחת ליישומים ארגוניים בעננים ציבורים ובשרתי הארגון. מטה החברה ממוקם בסן מטאו שבקליפורניה, ומשרדי המו"פ בתל אביב. החברה מעסיקה כיום כ-65 עובדים, ולדבריה היא מתכננת להרחיב את מאמצי הגיוס - על מנת להכפיל את מספר העובדים עד סוף 2021.

לאחר השלמת הסבב השלישי, מסר כנפו כי "פלטפורמת הענן של החברה משמשת כשכבה לוגית, שמפחיתה משמעותית את הסיכונים ובד בבד מחזקת את האבטחה. הטכנולוגיה שלנו מפחיתה את החשש מאיומי סייבר שונים, כמו הפריצות לשרתי הדואר של SolarWinds ומייקרוסופט".