דיווח: מיקרוסופט במגעים לרכישת הרשת החברתית דיסקורד תמורת יותר מ-10 מיליארד דולר

לפי בלומברג, ישנם ככל הנראה עוד מועמדים פוטנציאליים שמעוניינים ברכישת הרשת החברתית הפופולארית, אך זו עשויה בכלל להעדיף ללכת להנפקה ולא להימכר • בדצמבר האחרון הכפילה החברה את הערכת השווי שלה

דיסקורד / צילום: Shutterstock, Konstantin Savusia
דיסקורד / צילום: Shutterstock, Konstantin Savusia

מיקרוסופט מנהלת מגעים לרכישת דיסקורד (Discord), הרשת החברתית הפופולרית שמציעה צ'אטים מרובי משתתפים, תמורת יותר מ-10 מיליארד דולר. כך על פי דיווח בבלומברג.

מה כולם מחפשים ברשת החברתית דיסקורד?

עוד על פי הדיווח, ישנם ככל הנראה עוד מועמדים פוטנציאליים שמעוניינים ברכישת החברה, אך זו עשויה בכלל להעדיף ללכת להנפקה ולא להימכר.

דיסקורד, שמשרדיה ממוקמים בסן פרנסיסקו, התחילה את דרכה בשנת 2015 כפלטפורמה שהקלה על חובבי משחקי וידאו לשוחח בזמן שהם משחקים ביחד, והקורונה רק עשתה לה טוב, כשרבים ברחבי העולם סגורים בבתים ויותר ויותר פעילויות עוברות לאונליין.

בשנה שעברה, דיסקורד כמעט שילשה את הכנסותיה רק ממכירת מנויים המספקים למשתמשים גישה למאפיינים בלעדיים נוספים מעבר לשירותים החינמיים שהיא מציעה.

בדצמבר האחרון הכפילה החברה את הערכת השווי שלה, שהגיעה לרמה של 7 מיליארד דולר. זאת, לאחר שגייסה 100 מיליון דולר בסבב שהובל בידי חברת ההון סיכון Greenoaks Capital, שכבר הייתה משקיעה בחברה. בסך הכול, גייסה דיסקורד קרוב ל-480 מיליון דולר, כך על פי נתונים של Crunchbase.