סוף המגפה? דלתא איירליינס תפסיק לחסום את מושבי האמצע במטוסים

הפסקת המדיניות, שלא ננקטה ע"י מרבית חברות התעופה בעולם, מגיעה יחד עם הגידול בתנועת הנוסעים והצורך למקסם את ההכנסות, בד-בבד עם העלייה בשיעור המתחסנים • דלתא תהיה החברה האחרונה שתפסיק עם המדיניות הזו ותחל למכור את כל המושבים במטוסיה מ-1 במאי

מטוס של דלתא איירליינס / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'
מטוס של דלתא איירליינס / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

חברת התעופה דלתא איירליינס תפסיק לחסום את מושבי האמצע במטוסיה, מהלך אותו החלה באפריל 2020 בכדי לרווח בין הנוסעים לצורך סיפוק מרחב בטיחות בזמן מגפת הקורונה. דלתא תהיה חברת התעופה האחרונה שתפסיק עם המדיניות הזו ותחל למכור את כל המושבים במטוסיה מ-1 במאי.

הפסקת המדיניות, שלא ננקטה על-ידי מרבית החברות בעולם, מגיעה יחד עם הגידול בתנועת הנוסעים והצורך למקסם את ההכנסות, בד-בבד עם העלייה בשיעור המתחסנים.

חברות תעופה נוספות בארה"ב שנקטו מדיניות של חסימת מושב האמצע כללו את ג'ט בלו, סאות' ווסט איירליינס ואלסקה איירלינס, אלא שהן כבר חזרו למכור את כל המושבים במטוס זה מכבר.

לפי פרסום ב-CNBC, דלתא דיווחה כי המדיניות של שמירה על מושב אמצעי חסום למכירה העניקה לה יתרון בקרב נוסעים. בהצהרה שעליה חתום אד בסטיאן, מנכ"ל החברה, צוין כי 65% מהנוסעים שטסו עם דלתא איירליינס ב-2019 ציינו כי הם מצפים לקבל לפחות את מנת החיסון הראשונה עד ל-1 במאי. "הנתון הזה מעניק לנו את הביטחון שאנו יכולים לאפשר לנוסעים שלנו לבחור באיזה מושב שירצו במטוסי החברה", מסר בסטיאן.