עסקת השנה בתל אביב: פנטהאוז ברחוב הירקון נמכר ב-108 מיליון שקל

מדובר בדירה באחת מקומות הפנטהאוזים בפרויקט מגדלי טיילת דוד, בלא פחות מ-108 מיליון שקל ברמת מעטפת - סכום המגלם כ-130 אלף שקל למ"ר • שטח הדירה כ-680 מ"ר עם 330 מ"ר מרפסות • הרוכש הוא תושב זר

הדירה ברחוב הירקון 51 בתל אביב. נדל"ן מגה-יוקרתי / הדמיה: ANDO STUDIO
הדירה ברחוב הירקון 51 בתל אביב. נדל"ן מגה-יוקרתי / הדמיה: ANDO STUDIO

שנת הקורונה לא עצרה את שוק הנדל"ן המגה-יוקרתי, שהמשיך לשבור שיאים. לפני כחודשיים נחתמה עסקת ענק בפרויקט מגדלי טיילת דוד ברחוב הירקון 51, שנחשפת כעת לראשונה ועדיין אינה מופיעה בדיווחי רשות המסים.

מדובר בדירה באחת מקומות הפנטהאוזים (לא בקומה האחרונה) בלא פחות מ-108 מיליון שקל ברמת מעטפת, סכום המגלם כ-130 אלף שקל למ"ר (ללא שקלול המרפסות). שטח הדירה כ-680 מ"ר ו-330 מ"ר מרפסות. גובה התקרה בחזית המערבית של הפנטהאוז מגיע ל-6 מטר. הרוכש הוא תושב זר.

ב-12 במרץ 2020 נחתמה עסקה לרכישת דירה בשטח 360 מ"ר בנוי פלוס מרפסות ברמת מעטפת בקומה 18 בבניין בכ-54 מיליון שקל כולל מע"מ. 

רחוב הירקון 51, תל אביב / צילום: איל יצהר
 רחוב הירקון 51, תל אביב / צילום: איל יצהר

העסקה הנוכחית שוברת את השיא של דירה על קומה שלמה בארלוזורוב בשטח של כ-850 מ"ר עם מרפסת לים, שחוברה משתי דירות ונמכרה ביום האחרון של 2020 ב־84 מיליון שקל.

מגדלי טיילת דוד כוללים שני מגדלים, מלונאות ומגורים. מגדל המגורים הוא בן 28 קומות ומשווק בלעדית באמצעות חברת נאות שירן על-ידי סמואל ואן קוט, ביחד עם אייל הרטוגס מחברת הולנד נכסים. את המלון תנהל רשת קמפינסקי, אשר משירותיה יוכלו ליהנות הדיירים במגדל המגורים. 

המגדלים בנויים על מתחם של כ-8 דונם על הים. מגדל המגורים נמצא בחלק המערבי של המגרש ומאפשר נוף פתוח ללא שכנים. האכלוס החל בחודשים האחרונים.