וואלה | בלעדי

ראש מחלקת חדשות וואלה פוטר ללא שימוע; מסתמן: ליאור לנדנברג יחליפו

רועי שושן כיהן בתפקיד ראש מחלקת החדשות באתר וואלה במשך שנה וחודשיים • לגלובס נודע כי ליאור לנדנברג, לשעבר העורך הראשי של מהדורת חדשות 13, צפוי למלא את תפקיד ראש מערכת החדשות של קבוצת עזור כולה

בניין וואלה / צילום: איל יצהר, גלובס
בניין וואלה / צילום: איל יצהר, גלובס

נמשכות הטלטלות בשדרה הניהולית באתר וואלה: לגלובס נודע כי ראש מחלקת החדשות באתר, רועי שושן, פוטר מתפקידו ללא שימוע. את מקומו צפוי לתפוס ליאור לנדנברג, לשעבר העורך הראשי של מהדורת חדשות 13.

שלא לייחוס טוענים גורמים המעורים בפרטים כי התפקיד של לנדנברג צפוי להיות רוחבי ויכלול גם זרועות חדשות נוספות בקבוצת עזור, והתפקיד שהוא צפוי למלא יהיה ראש מערכת החדשות של קבוצת עזור כולה.

שושן מונה לתפקיד ראש מערכת החדשות לפני שנה וחודשיים, כחלק מהמינויים שהוביל מעיין דגן בעת שמונה לעורך הראשי של האתר. קודם לכן שימש כרכז כתבים ועורך בכיר ב"דה מרקר" והיה ממייסדי מחלקת החדשות בדיגיטל בתאגיד השידור הישראלי "כאן". ב-2017 הוא התפטר מתפקידו כראש דסק בוואלה בעקבות תיק 4000.

גם מעיין דגן, שקידם את שושן, איננו נמנה יותר עם צוות הניהול של האתר. שבועות ספורים לאחר שוואלה עבר רשמית לידיו של איש העסקים אלי עזור, הודיע דגן על פרישתו, ובמקומו מונה בהמשך לתפקיד ערן טיפנברון, לשעבר מנכ"ל ערוץ הכנסת וקודם לכן העורך הראשי של ynet.

ליאור לנדנברג פרש מתפקידו כעורך מהדורת חדשות 13 ביוני האחרון לאחר שש שנים בחברה. התפקיד שנתפר למידותיו בוואלה משקף כאמור אחריות לנושאים החדשותיים בכלל הקבוצה. נזכיר כי בבעלותו של אלי עזור גם העיתון "מעריב", "ג'רוזלם פוסט" ורדיו 103FM.

באתר וואלה סירבו להתייחס לידיעה. רועי שושן סירב להתייחס ואמר בהתייחסות למינוי של לנדנדברג: "לצערי, אני צריך לגלות על סיום העסקתי מגלובס ולא ממעסיקיי. הדבר יגיע לבית המשפט".