קבוצת איציק תשובה מימשה אופציה לרכישת מגרש בנתניה

זאת לפי שווי של 90 מיליון שקל • לגלובס נודע כי קבוצת מבנה ועוד גורם פרטי רכשו את המגרש לפני כעשר שנים תמורת 16 מיליון שקל • על השטח יוקם פרויקט "מטרופולין" שישלב תעסוקה ומסחר, בשטח של כ-25 אלף מ"ר ובעלות המוערכת בכחצי מיליארד שקל

פרויקט "מטרופולין" בנתניה של קבוצת איציק תשובה / הדמיה: 3Dvision
פרויקט "מטרופולין" בנתניה של קבוצת איציק תשובה / הדמיה: 3Dvision

קבוצת איציק תשובה הודיעה היום (ג') כי חתמה על עסקה למימוש אופציה לרכישת מגרש בשטח של כ-15 דונמים בשדרות גיבורי ישראל 5 באזור התעשייה פולג בנתניה, לפי שווי של 90 מיליון שקל. על השטח יוקם פרויקט המכונה "מטרופולין" שישלב תעסוקה ומסחר, בשטח של כ-25 אלף מ"ר ובעלות המוערכת בכחצי מיליארד שקל.

לגלובס נודע כי העסקה נערכת מול חברת מבנה ועוד גורם פרטי, שרכשו את הקרקע במשותף לפני כעשר שנים, תמורת 16 מיליון שקל. במהלך תקופת האופציה קידמה קבוצת איציק תשובה היתר בנייה להקמת השלב הראשון של הפרויקט, וכן שווקו שטחים על-ידי הקבוצה, ונמכרו כבר כ-50% מהשטחים בפרויקט בשווי מכירות כולל של כ-420 מיליון שקל. בימים אלה מקודמת מול הוועדה המחוזית תוכנית מתאר חדשה לאזור התעשייה פולג, שצפויה להוסיף זכויות לפרויקט.

לדברי היזם איציק תשובה, "שוק המשרדים נמצא בהתאוששות לאחר שנת הקורונה, מעסיקים מחזירים את העובדים לעבוד במשרדים, ולטווח הרחוק אין לי ספק שמודל העבודה מהבית הוא לא מודל שמתאים לאקלים ולאופי הישראלי. דווקא בשנה האחרונה מכרנו כמות גדולה יותר של שטחי מסחר ומשרדים לעומת שנים קודמות".