פלסטופיל מתרחבת בארה"ב: תספק אריזות לארוחות מוכנות בקירור

הצפי של פלסטופיל הוא כי אספקת המוצרים תחל מהרבעון הרביעי של השנה הנוכחית, וכי תהיה לה תרומה של כ-3 מיליון דולר למחזור המכירות השנתי שלה בארה"ב

ארוחה במטוס / צילום: א.ס.א.פ קריאטיב, Shutterstock
ארוחה במטוס / צילום: א.ס.א.פ קריאטיב, Shutterstock

יצרנית יריעות הפלסטיק הגמישות פלסטופיל רשמה התקדמות משמעותית בפעילות שלה בארה"ב, לאחר ש"הוסמכה להיות ספק מאושר עבור לקוח בארה"ב, הנחשב לאחד מהספקים המובילים בארה"ב של ארוחות מוכנות בקירור בשוק הבריאות".

בפלסטופיל צופים, כי מהלך זה יאפשר לה "להעמיק ולהרחיב את אחיזתה בשוק בארה"ב בכלל וכחלק מהאסטרטגיה לשרת את שוק הארוחות המוכנות בפרט ולהגדיל את התמיכה והיקף המוצרים המוצעים על-ידה כיום בארה"ב".

הצפי של פלסטופיל הוא כי אספקת המוצרים תחל מהרבעון הרביעי של השנה הנוכחית, וכי תהיה לה תרומה של כ-3 מיליון דולר למחזור המכירות השנתי שלה בארה"ב. בסיכום שנת 2020 הכנסותיה של פלסטופיל מהשוק האמריקאי הסתכמו בכ-50 מיליון שקל.

פלסטופיל , שבשליטת קיבוץ הזורע שבאזור עמק יזרעאל, עוסקת בייצור יריעות פלסטיות גמישות לאריזה, בעיקר עבור תעשיית המזון המצונן, וכן למוצרים נוספים, והיא נסחרת בבורסה בשווי שוק נוכחי של כ-100 מיליון שקל, אחרי שמנייתה טיפסה בכ-9% בשנה האחרונה.

את 2020 סיכמה החברה עם שיפור של כ-5% בהכנסותיה, שהגיעו לכ-176 מיליון שקל והיא הציגה רווח נקי של כ-7 מיליון שקל, אחרי שאת 2019 סיכמה בהפסד של כ-3 מיליון שקל.