קבוצת האופנה גולברי תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח אתרי אונליין מכירתיים חדשים

"95% מהמניע לפתח את פעילות האונליין מגיעים מהקורונה", כך אמר לגלובס מנכ"ל קבוצת גולברי • הקבוצה המפעילה את רשת האופנה גולברי אשר מונה 88 סניפים ואת רשת הקוסמטיקה סקארה המונה 60 סניפים, תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח אתרי אונליין מכירתיים

בועז פסקו. גויס לניהול / צילום: אסף לוי
בועז פסקו. גויס לניהול / צילום: אסף לוי

ברוח הזינוק בקניות האונליין, משיקה קבוצת גולברי אתרי אונליין מכירתיים חדשים עם מטרה להגדיל משמעותית את נתח המכירות המקוונות. "95% מהמניע לפתח את פעילות האונליין מגיעים מהקורונה", כך אמר לגלובס מנכ"ל קבוצת גולברי משה גולברי. הקבוצה המפעילה את רשת האופנה גולברי אשר מונה 88 סניפים ואת רשת הקוסמטיקה סקארה המונה 60 סניפים, תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח אתרי אונליין מכירתיים. לטובת הפעילות גייסה החברה את בועז פסקו לתפקיד סמנכ"ל האיקומרס והדיגיטל. בשבע השנים האחרונות שימש פסקו כמנכ"ל בחברת THE BOX. האתרים החדשים יושקו בעוד כחודשיים.

כיום, אומר גולברי מכירות האונליין מהוות כ-5% ממכירות הרשת אולם היעד שהציבה לעצמה גולברי הוא להגיע לנתח של 20%-25% מכלל מכירת הקבוצה כאשר "בטווח הרחוק, זירת הדיגיטל תהפוך לזירת המכירות המרכזית של הקבוצה" לשאלה האם מדיניות כזו תייתר סניפים פיזיים אומר גולברי "נחליט לפי התנאים שיהיו בשטח. אם נרגיש שהקונות באתר הן לקוחות נוספות מעבר ללקוחות שרוכשות בסניפים זה לא ישפיע על החנויות, אם לא, תהיה מחשבה לצמצם כמה סניפים בתהליך שלמעשה כבר מתבצע".

גולברי היא רשת שרוב הקונות בה הן חברות מועדון אולם השאיפה היא להגדיל את מעגל הלקוחות, גם באונליין וגם בסניפים. החברה תשקיע חמישה מיליון שקל בפיתוח אתרים שיהיו מותאמים אישית לכל לקוחה על פי דפוסי הקנייה שלה (כחברת מועדון).