מצטרפת באיחור: קלאבהאוס זמינה למשתמשי אנדרואיד בהדרגה

לאחר שפייסבוק וטוויטר הכריזו והשיקו את הכלים המתחרים שלהם לקלאבהאוס, החברה מודיעה על התרחבות האפליקציה גם למשתמשי אנדרואיד • בשלב הראשון יוכלו להצטרף משתמשים מארצות הברית ולאט לאט תפתח האפליקציה לשאר המדינות בעולם

אפליקציית קלאבהאוס / צילום: Shutterstock, Boumen Japet
אפליקציית קלאבהאוס / צילום: Shutterstock, Boumen Japet

"עברה קצת יותר משנה מאז התחלנו לבנות רשת מסוג שונה - מקום אנושי יותר ברשת המבוסס על קול, שבו אנשים מכל העולם יכולים לדבר, להקשיב, לבלות, לשתף, להתווכח, ללמוד, להעמיק חברות ולהכיר אנשים חדשים", כך פתחו בקלאבהאוס את ההודעה על כך שהאפליקציה תהיה זמינה למשתמשי אנדרואיד מהיום.

לפי ההודעה, התפוצה תהיה בהדרגה - תתחיל קודם כל עם ארצות הברית, מיד לאחר מכן במדינות אחרות דוברות אנגלית ואז לשאר העולם. "התוכנית שלנו היא לאסוף משוב מהקהילה בשבועות הקרובים, לתקן בעיות ולהוסיף תכונות כמו לדוגמה תשלומים. אם יש לכם אנדרואיד, אתם יכולים להוריד את קלבהאוס ולהירשם כדי לקבל התראה ברגע שיהיה זמין באזור שלכם", נכתב בהודעה.

קלאבהאוס מסבירה את האיחור שלה במודל עבודה מדוד יותר. "תמיד נקטנו בגישה מדודה לצמיחה, הקפדנו על צוות קטן וקבלת משוב מהציבור ומהקהילה. כשמגדילים את הקהילות מהר מדי, הדברים יכולים להישבר. אז התחלנו את הפעילות שלנו בזיקה אחת והתרחבנו בהדרגה באמצעות מודל ההזמנה".

בחברה דיברו על עומס וחסרונות נוספים שהורגשו על המערכת כי הייתה חשיפה גבוהה מדי ממהר שהם ציפו. "זה גרם לנו להעביר את המיקוד שלנו על תיקון התקלות, גיוס עובדים ובניית החברה. זו הייתה תקופה חשובה של השקעה שלדעתנו תעזור לנו לשרת את הקהילה הרבה יותר טוב בטווח הארוך".