דלתא גליל מסכמת רבעון עם רווח נקי של 15.1 מיליון דולר

דלתא גליל מסכמת את הרבעון הראשון של 2021 ב-416.1 מיליון דולר, גידול של 25% בהכנסות לעומת הרבעון הראשון אשתקד • הסגרים וטרנד הקניות המקוונות הזניקו את המכירות באונליין ב-272% והסתכמו ב-70.8 מיליון דולר

אייזיק דבח, המנכ"ל ובעל השליטה בדלתא גליל / צילום: אמיר לוי - ניו יורק
אייזיק דבח, המנכ"ל ובעל השליטה בדלתא גליל / צילום: אמיר לוי - ניו יורק

הצרכנים היו בבית, ודלתא הרוויחה מהדחף של כולנו לקנות בגדים: דלתא גליל  מסכמת את הרבעון הראשון של 2021 ב-416.1 מיליון דולר, גידול של 25% לעומת הרבעון הראשון אשתקד. הסגרים וטרנד הקניות המקוונות הזניקו את המכירות באונליין ב-272% והסתכמו ב- 70.8 מיליון דולר, לעומת 19 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

דלתא גליל תעשיות מייצרת ומשווקת של מוצרי הלבשה תחתונה (במותגים שונים), ג'ינס (של המותג סבן) ומוצרי הלבשה ממותגת, כשהיא גם משמשת כיצרנית של מוצרי גברים, נשים, גרביים, הלבשת ילדים, פנאי והלבשת Activewear לחברות אחרות (דוגמת המותגים ספלנדיד, את'נה ועוד).

המכירות ברבעון הראשון של 2021 עלו ב-25% והסתכמו ב-416.1 מיליון דולר, לעומת 332.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במכירות בא לידי ביטוי בעיקר בדלתא ישראל, בדלתא ארה"ב ובחטיבה גלובלית פלח שוק עליון, כמו גם בשאר תחומי הפעילות.

הרווח הנקי הסתכם ב-15.1 מיליון דולר, לעומת הפסד של 30.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

לפני מספר חודשים הונפקה חברת-הבת, דלתא ישראל מותגים, בבורסה בתל אביב. ההנפקה המוצלחת תרמה להפחתת החוב הפיננסי נטו, שירד ל-150.2 מיליון דולר, לעומת 236.3 מיליון דולר היקף החוב הפיננסי ל-31 בדצמבר 2020, ולעומת 366.4 מיליון דולר נכון ל-31 במרץ 2020.

החברה מדווחת כי יתרת ההון שלה נכון לסוף הרבעון הראשון ב-2021 עומד על 558.6 מיליון דולר, לעומת 457.3 מיליון דולר שנה קודם לכן.

"מצפים לשנה חזקה"

אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל ובעל השליטה בחברה, מסר: "אנו מרוצים מאוד מהחזרה לצמיחה ומהתוצאות החזקות ברבעון הראשון של 2021, המשקפות שלושה רבעונים רצופים של שיא בשיעור הרווח התפעולי לרבעון. הרווח התפעולי שלנו, שגדל באופן משמעותי, מונע על-ידי מכירות גבוהות בכל המגזרים, במיוחד במכירות האונליין, שיפור בשיעור הרווח הגולמי ויישום אפקטיבי של צעדי התייעלות שננקטו החל מאמצע שנת 2020 במסגרת תוכנית הרה-ארגון חוצת-הארגון שאימצנו.

"תזרים המזומנים השוטף ממשיך להיות חזק ומאפשר לנו להפחית את החוב פיננסי נטו לרמה הנמוכה ביותר בשלוש השנים האחרונות. עם המאזן החזק שלנו, יש לנו את המשאבים הדרושים כדי להמשיך בחדשנות ובמינוף מנועי הצמיחה שלנו, ואנו מצפים לשנה חזקה".

לדברי דבח, "אנו מברכים את דלתא ישראל מותגים על הצטרפותה המוצלחת לבורסה במהלך הרבעון הנוכחי. דוחותיה של דלתא ישראל מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה במכירות וברווחיות תוך קידום מנועי הצמיחה שלה, הרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון".

דלתא גליל הוקמה ב-1975 ועוסקת בייצור ובשיווק בינלאומי של מוצרי הלבשה ממותגים (כולל מותגים פרטיים) לגברים, נשים וילדים. בין השאר החברה מייצרת הלבשה תחתונה לנשים ולגברים עבור מותגים שונים שבבעלותה. בנוסף, דלתא גליל מוכרת את מוצריה תחת שמות מותגים המורשים לחברה, כולל Wilson, Spalding, Columbia, Tommy Hilfiger ואחרים.