פרטנר | בלעדי

גל העזיבות בפרטנר נמשך: המשנה למנכ"ל יובל קינן פורש, והוא כנראה לא האחרון

בעקבות מינויו של אבי צבי למנכ"ל פרטנר - סמנכ"ל הכספים תמיר אמר וסמנכ"ל המכירות קוקי טרוזמן, שהתמודדו על התפקיד, בדרך החוצה - אלא אם כן ישומרו

יובל קינן. פורש מפרטנר / צילום: יח"צ פרטנר
יובל קינן. פורש מפרטנר / צילום: יח"צ פרטנר

יובל קינן, המשנה למנכ"ל פרטנר ב-5.5 שנים האחרונות, הודיע אתמול (ד') ליו"ר דירקטוריון החברה, אסנת רונן, על כוונתו להתפטר מתפקידו.

קינן עוזב בעקבות אי-בחירתו למנכ"ל החברה ומינויו של אבי צבי לתפקיד, אך העזיבה שלו - וכנראה גם של בכירים נוספים בקרוב - מעידה על משבר שנוצר בין ההנהלה המתפרקת לדירקטוריון החברה. בעיקר, משמעות העזיבה של קינן היא שדירקטוריון פרטנר בחר לעשות שינוי, ולכן למרות התוצאות הטובות של החברה בחר להביא מועמד מבחוץ - אמירה שלא מותירה הרבה ברירות למועמדים הפנימיים.

קוקי טרוזמן, סמנכ"ל המכירות של פרטנר, ותמיר אמר, סמנכ"ל הכספים, הפיתוח העסקי ופרויקט הסיבים, שהתמודדו על התפקיד, טרם הודיעו על החלטתם בעקבות מינויו של צבי אתמול לתפקיד המנכ"ל, אך יחד עם זאת די ברור שללא מינוי של מי מהם לתפקיד משנה למנכ"ל ושימורם בצורה כזו או אחרת, הם לא יישארו בפרטנר.

נזכיר כי הנהלת פרטנר נמצאת במצב קשה ממילא על רקע העזיבה של המנכ"ל איציק בנבנישתי, וכן עזיבתן של תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק ושירות הלקוחות, ועינת רום סמנכ"לית משאבי האנוש.

העזיבה של קינן היא אירוע בעל משמעות בפרטנר, היות שמדובר בדמות מאוד דומיננטית, שכן הוא היה שותף בכיר מאוד בניהול החברה. קינן היה הפרויקטור שדחף את פרויקט הסיבים בפרטנר והיה גם הדמות שדחפה את פרויקט הטלוויזיה עוד בתקופת השליטה של חיים סבן, והיה אחראי על התפעול, ההנדסה והשירות בחברה.