פסגות | בלעדי

מנהלת ההשקעות של פסגות גמל, גת מגידו, פורשת מתפקידה

העזיבה של מגידו, שהצטרפה לפסגות ב-2006, נעשית על רקע המיזוג של בית ההשקעות לתוך אלטשולר שחם

גת מגידו / צילום: איל יצהר
גת מגידו / צילום: איל יצהר

המיזוג של פסגות אל תוך אלטשולר שחם ממשיך להכות גלים בפסגות, ולגלובס נודע כי מנהלת ההשקעות הראשית בחברת הגמל של פסגות, גת מגידו, הודיעה היום (ד') על סיום תפקידה. עזיבתה של מגידו מצטרפת לזו של אביחי דרפנר, שכיהן כמנכ"ל פסגות גמל ועזב את תפקידו בשבוע שעבר. 

עוד לפני רכישת פסגות על ידי חברת הגמל והפנסיה של אלטשולר שחם היה ברור כי בכוונת אלטשולר שחם להיות מי שינהלו את מדיניות ההשקעות של החברה הממוזגת. בבוקר שלאחר המיזוג כבר הגיעו אנשי ההשקעות של אלטשולר שחם לבית פסגות והצטרפו לוועדת ההשקעות של החברה הנרכשת.

למגידו ניסיון של 16 שנים בשוק ההון והיא הצטרפה לפסגות בשנת 2006. בין היתר שימשה כסמנכ"לית פסגות ניירות ערך וחברת ניהול התיקים של פסגות, שנמכרה השבוע לרני צים וחברת וואליו קפיטל שבבעלותו. תחת ניהולה היו נכסים סחירים ולא סחירים בהיקף של כ-68 מיליארד שקל. בשנת 2019 נכללה גת בפרויקט 40 הצעירים המבטיחים של "גלובס" עד גיל 40.

רכישת פסגות על ידי אלטשולר שחם הושלמה במהלך מאי, והיקף העסקה עמד על 910 מיליון שקל. על מנת לממן את העסקה, עדכנו באלטשולר שחם כי בכוונת בית ההשקעות לבקש הלוואה משלושה בנקים בסך כולל של 600 מיליון שקל, 200 מיליון שקל מכל אחד מהבנקים. על פי התנאים אותם יבקש בית ההשקעות ההלוואה תהיה בריבית שקלית משתנה בשיעור פריים מינוס 0.2% לתקופה של עד שנה, כאשר קרן ההלוואה תיפרע בתשלום אחד בסוף תקופת ההסכמים.