רון וקסלר יסיים את תפקידו כמנכ"ל ישראכרט לאחר 6 שנים בתפקיד

בשנתיים האחרונות הצטברה עלות שכרו לכ-6.4 מיליון שקל, כולל מענק היפרדות מבנק הפועלים • הוא צפוי להישאר עד שייבחר מחליף ותושלם תקופת החפיפה

רון וקסלר / צילום: איל יצהר
רון וקסלר / צילום: איל יצהר

מנכ"ל ישראכרט, רון וקסלר, הודיע לדירקטוריון החברה על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף 2021. וקסלר הסביר בשיחתו עם הדירקטוריון כי לדעתו בשלה העת לסיים את תפקידו, לאחר השלמת כהונה של כשש שנים כמנכ"ל ולקראת עדכון התוכנית האסטרטגית של החברה. עלות העסקתו של וקסלר בשנתיים האחרונות הצטברה ל-6.4 מיליון שקל, כולל מענק היפרדות מבנק הפועלים ב-2019. עלות שכרו ב-2020 עמדה על 2.3 מיליון שקל.

לבקשת יו"רית דירקטוריון החברה, תמר יסעור, סוכם כי למרות שמועד עזיבתו הוא בסוף השנה, וקסלר יעמוד לרשות החברה לתקופה נוספת, ככל שיידרש. בכוונת הדירקטוריון להקים ועדת איתור לבחירת המנכ"ל הבא בזמן הקרוב, שבראשה תעמוד היו"רית. 

בשנות כהונתו של וקסלר, הונפקה ישראכרט בבורסה בת"א, השלימה את תהליך ההיפרדות מבנק הפועלים והפכה לחברה עצמאית ללא גרעין שליטה. בישראכרט ציינו כי בשנים האחרונות צמחה החברה בתיק האשראי שלה וברווחים הנובעים ממנו, ואת הרבעון הראשון של 2021 סיימה עם עלייה משמעותית ברווח הנקי ל- 74 מיליון שקל. 

"הביא את ישראכרט להישגים רבים"

וקסלר הודה לעובדי ומנהלי החברה "על השותפות בהצלחת החברה והשיאים אליהם הגיעה בזכותם, ואני משוכנע בהצלחה ובעתיד המזהיר הצפויים לחברה".

היו"רית יסעור אמרה כי וקסלר "הביא את ישראכרט להישגים רבים בתקופתו כמנכ"ל, עמד היטב בכל האתגרים שבפניהם ניצב, ואין לי ספק שהוא יישאר חלק מישראכרט עוד שנים ארוכות. לרון יש תרומה מכרעת לבנייתה והצלחתה של ישראכרט בשנים האחרונות, ביציאתה המוצלחת לעצמאות ובגידול הנאה במנועי הצמיחה שלה".