טאבולה מעדכנת על צמיחה במוצר החדשות שלה: "לצרכנים יש תאבון לעיתונות איכותית בכל מקום"

החברה מציעה את Taboola News ב-80 מדינות בעולם ומציינת שהתוכן מגיע לכחצי מיליון משתמשים פעילים מדי יום

אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו
אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו

חברת המלצות התוכן טאבולה מעדכנת היום על התקדמות בתחום Taboola News, שבו היא מספקת המלצות תוכן חדשותי המוטמעות ישירות בטלפון הנייד או מכשירים אחרים. החברה מציינת כי ישנו אימוץ משמעותי של היצע המוצרים שלה בתחום: התוכן מגיע לכחצי מיליון משתמשים פעילים מדי יום, כאשר המוצר כבר פעיל ביותר מ-80 מדינות בעולם. לחברה יש שותפויות עם סמסונג ברזיל ועם ספקית התקשורת המקסיקנית América Móvil. טאבולה מציינת כי ברבעון השני של 2021 חל גידול של 270% ב-engagement שנוצר מדי חודש, לעומת התקופה המקבילה ב-2020.

בחברה מציינים כי ספקיות תקשורת ויצרניות מכשירים יכולות באמצעות Taboola News לספק תוכן רלוונטי ומותאם אישית למשתמשים שלהן, תוכן שמגיע מרשת הפבלישרים שאיתם טאבולה עובדת, כאשר במקביל הפבלישרים (אתרי התוכן) מייצרים לעצמם עוד טראפיק ללא צורך בעלויות פרסום נוספות.

"יותר מ-86% מהאוכלוסייה הבוגרת בארה"ב צורכת חדשות מהסמארטפון, לפי חברת המחקר Pew", אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "עובדה זו מצביעה על כך שלצרכנים יש תאבון לעיתונות איכותית בכל מקום אליו הם הולכים. סוג זה של ביקוש הוא אחד הסיבות לכך ש-Taboola News מצליחה כל כך בשיתופי הפעולה שלה עם ספקיות תקשורת ו-OEM מובילים בעולם. זה חלק ממנועי הצמיחה שלנו, ותואם לפילוסופיה של 'להמליץ על הכל'".

טאבולה הפכה לאחרונה לחברה ציבורית כשהשלימה מיזוג לחברת SPAC, והיא נסחרת כיום בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-2.3 מיליארד דולר.