חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה
הרשתות החברתיות הן אמצעי צריכת התוכן הפופולרי ביותר, ואילו אתרי חדשות נתפסים כמקור המידע האמין ביותר - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "המגמה היא להתאים את אתרי הבית לפי זהות הגולש"
טאבולה הייתה שותפת הפרסום המרכזית של אתר ערוץ 14, ועל־פי ההערכה, הזרימה לערוץ 2-3 מיליון שקל בשנה • בתגובה לפניית גלובס, מסר הערוץ כי הפסקת העבודה עם חברת הפרסום הדיגיטלי נעשתה ביוזמתו • עם זאת, מספר גורמים בשוק הפרסום אומרים כי הייתה זו דווקא יוזמה של טאבולה
חברות הייטק רבות הכניסו למשרדיהן את ChatGPT כדי לשפר את התפוקה • כעת, הן הולכות צעד קדימה ומעניקות לצוותים חשבונות פרימיום • מנגד, ענקיות הטכנולוגיה אוסרות על שימוש בכלי בינה מלאכותית ועושות הכול בשביל למנוע את השימוש בהם בקרב העובדים
טאבולה, המספקת המלצות תוכן באינטרנט, עקפה את תחזית האנליסטים ברבעון והעלתה מעט את התחזית השנתית • המנכ"ל סינגולדה: "לאחר השלמת האינטגרציה עם Yahoo נציג קצב הכנסות שנתי של 2.5 מיליארד דולר"
לתקנות הפרטיות האירופיות התווספו שני חוקים הנוגעים להתנהגות הוגנת בשוק הדיגיטלי ולתחומי הגנת הצרכן • ההוראות מחייבות בין היתר שקיפות רבה יותר ולקיחת אחריות על תכנים
עשור לאחר שמאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו לשעבר, שמה את ישראל על המפה עם מערכת הפרסום "ג'מיני", החליטה החברה להרוג את המוצר שנחשב בעבר לתרנגולת שהטילה ביצי זהב • כל המהנדסים בג'מיני יוכלו להחזיק במשרתם לטווח של 6 עד 18 חודשים - תקופת הזמן בה תיארך האינטגרציה עם טאבולה
מניית אוטונומו צללה ב-94% בטרם הכריזה החברה בסוף השבוע על עסקת מיזוג • היא מצטרפת לאיירון סורס שבחרה אף היא להתמזג, בעוד שבטאבולה הפכה יאהו לבעלת מניות מובילה • חברות ההייטק שספגו ירידות חדות מנסות להמציא עצמן מחדש
בעקבות העסקה שהפכה את יאהו לבעלת המניות הגדולה בחברת המלצות התוכן, יזכו בכירי טאבולה, בראשות אדם סינגולדה, במענקים שעשויים להגיע לכ–8 מיליון דולר
חברת SPAC שהנפיקו קולבר וגלעד שני תפדה את מניותיה בשל ציפייה שלא תוכל להשלים מיזוג בזמן הנדרש • מיזוגי SPAC קודמים שהובילו השניים - חברת המלצות התוכן טאבולה ופלטפורמת מדידת הפרסומות אינוביד - הסבו הפסדים של כ־80%
ענקית האינטרנט תחזיק כ-25% מחברת המלצות התוכן הישראלית, שצופה כי הסכם שיתוף-הפעולה ייצר לשתיים הכנסות של כמיליארד דולר • אדם סינגולדה, מייסד טאבולה: "זאת אולי העסקה הכי מרגשת בהיסטוריה של האינטרנט, והיא יוצאת מרמת גן" • המניה מזנקת בעשרות אחוזים בוול סטריט
בתקופת הקורונה, בה נשארו הגולשים בבית וצרכו יותר מוצרי אונליין, הביקוש לפרסום היה בשיאו • אלא שכיום, ברקע הטלטלות בשווקים, המפרסמים חושבים פעמיים • התוצאה: טאבולה הכריזה כי תפטר 100 עובדים, וכמו המתחרה שלה אאוטבריין, הפחיתה את התחזיות השנתיות
הישראלים מקדישים לאמצעי התקשורת 8.5 שעות ביום, רובן באינטרנט, אך 44% אינם סבורים שהם מבלים יותר מדי זמן ברשת - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "רמת החשדנות כלפי המידע ברשתות מאוד גבוהה, גם בקרב צעירים"
חברת המלצות התוכן טאבולה הודיעה כי תבצע רה-ארגון במטרה להפחית עלויות ותפטר עובדים • בסוף 2021 החברה העסיקה כ-1,800 עובדים
מניותיהן של צמד חברות המלצות התוכן מישראל צנחו ביותר מ-70% מאז כניסתן לנאסד"ק, וכעת הן מפרסמות דוחות פושרים המבטאים את חולשת שוק הפרסום • מקור לאופטימיות הן מוצאות במונדיאל ובבחירות אמצע הכהונה בארה"ב
חברת המלצות התוכן הישראלית פרסמה את דוחותיה הרבעוניים, והפחיתה בפעם השנייה ברציפות את התחזיות, וצופה הכנסות שנתיות של עד 1.47 מיליארד דולר • בשאר הפרמטרים אין שינוי, כך ששולי הרווח צפויים להיות גבוהים יותר
מחקר אקדמי מצא שמספר רשתות פרסום, ביניהן טאבולה הישראלית, יאנדקס ופייסבוק, אספו מידע מתוך טפסים למילוי הפרטים האישיים של המשתמשים, גם אם הליך הרישום לא הושלם • טאבולה: "למרות שלא נמצאו נתונים התומכים בכך, תיקנו אפשרויות של איסוף מיילים"
אאוטברייןאדם סינגולדהאיירון סורסדוחות כספייםחברות SPACישראליות בוול סטריטמיזוגים ורכישותנאסד"קפיונירפרסום דיגיטלי