"רווחיות שיא": מעלות S&P העלתה את דירוג התעשייה האווירית

זאת בשל שיפור בר-קיימא ברווחיות • הועלה גם הדירוג הבינלאומי של החברה לדירוג BBB • "צבר הזמנות תומך ושיפור מהותי במבנה העלויות של החברה אפשרו לתעשייה האווירית לא רק לצלוח בשלום את מגפת הקורונה, אלא גם להציג רווחיות שיא הצפויה להישמר בשנים הקרובות"

בועז לוי,  מנכ"ל התעשייה האווירית / צילום: תעשיה אוירית
בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית / צילום: תעשיה אוירית

חברת דירוג האשראי-מעלות S&P הודיעה היום כי היא מעלה את דירוג התעשייה האווירית לדירוג AA+ בתחזית יציבה בשל שיפור בר-קיימא ברווחיות. במקביל העלתה מעלות S&P את הדירוג הבינלאומי של החברה לדירוג BBB - גם הוא בתחזית יציבה.

מעלות S&P קבעה כי "צבר הזמנות תומך ושיפור מהותי במבנה העלויות של החברה אפשרו לתעשייה האווירית לא רק לצלוח בשלום את מגפת הקורונה, אלא גם להציג רווחיות שיא הצפויה להישמר בשנים הקרובות. לכן, אנו מעלים את דירוג הטווח הארוך של התעשייה האווירית ל-AA+.

"התחזית היציבה משקפת את המרווח המספק מתנאי הסף של הדירוג, ובמקביל אי ודאות סביב הצמיחה העתידית של החברה לאחר הנפקת המניות". מעלות הוסיפה כי מגפת הקורונה לא פגעה במומנטום החיובי של החברה ב-2020 וכי שיעור רווחיות החברה דומה יותר לחברות בקבוצת ההשוואה המיידית שלה.

מנכ"ל התעשייה האווירית בועז לוי הגיב: "העלאת דירוג החברה מבטאת באופן ישיר את תוצאותיה העסקיות והטכנולוגיות המצוינות ברבעונים האחרונים ובשנת 2020 כולה. דוח העלאת הדירוג מציין לטובה את התמודדותה של החברה אל מול אתגרי הקורונה.

"הצמיחה המתמשכת ברווחיות, דירוגה של החברה כאחד ממקומות הטובים לעבוד בהם במשק הישראלי, דירוג פלטינום+ במדד מעלה לאחריות חברתית לצד עשייה מתמשכת פורצת דרך, כל אלו הינם חלק ממחויבות עובדי החברה והנהלתה להצלחת החברה וצמיחתה. זוהי חותמת איכות נוספת לשיפור המתמשך בתוצאותינו, ליציבותה הפיננסית של החברה לקראת ההנפקה ולמוכנותה לאתגרי העתיד".