דיפלומט והחברה לנכסי קיסריה מקימות מרכז לוגיסטי ב-610 מיליון שקל

החברות חתמו על עסקת שכירות והקמה של מרכז לוגיסטי בשטח של כ-82,000 מ"ר • בהקמת המבנה תשקיע החברה לנכסי קיסריה כ-340 מיליון שקל • דיפלומט צפויה להשקיע כ-270 מיליון שקל במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות

מיכאל כרסנטי, מיקי קליגר נועם ונגה ויימן / צילום: ליה להב אמיר
מיכאל כרסנטי, מיקי קליגר נועם ונגה ויימן / צילום: ליה להב אמיר

החברות  דיפלומט  ונכסי קיסריה הודיעו היום (ד') כי חתמו על עסקת שכירות והקמה של מרכז לוגיסטי בשטח של כ-82,000 מ"ר. בהקמת המבנה תשקיע החברה לנכסי קיסריה כ-340 מיליון שקל. דיפלומט צפויה להשקיע סכום של כ-270 מיליון שקל במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות.

המבנה יושכר לחברת דיפלומט לתקופה של 20 שנה. לא נתקבלו נתונים על שכר הדירה שדיפלומט תשלם, ואולם מתשקיף שדיפלומט פרסמה עולה כי תשלם 7.35% מעלות ההשקעה של החברה לניכסי קיסריה, בתוספת עלות הקרקע.

דיפלומט אחזקות בע"מ היא חברה ציבורית ישראלית ליבוא והפצה של מוצרי מזון וטיפוח. החברה נוסדה בשנת 1963, ובשנת 2021 הפכה לחברה ציבורית. עיקר פעילותה נעשית באמצעות החברה-הבת דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ, המוכרת במותג דיפלומט, וחברות-בנות שלה. החברה פועלת בישראל, בגאורגיה, בדרום אפריקה, בניו זילנד ובקפריסין.

נועם ויימן, מנכ"ל קבוצת דיפלומט, מסר: "המרלו"ג החדש שתקים עבורנו החברה לנכסי קיסריה יהווה מענה לגידול הטבעי של החברה ולכניסתה לקטגוריות וערוצים חדשים כגון מכירות של מוצרים קפואים ומצוננים, עסקי TPL ועסקי אחסון ותפעול למסחר המקוון המתפתח ועוד. אנו מצפים להשלמת הפרויקט ולתרומתו לפעילות העסקית של החברה".

שטחו של פארק התעשייה קיסריה הוא כ-3.500 דונם. הפארק שוכן ממזרח ליישוב קיסריה ומנוהל על-ידי החברה לפיתוח קיסריה. בין החברות הפועלות במרלו"גים: פריץ-שילוח בי"ל, דלתא, גלובוס משלוחים בי"ל, מאפיית אגמי וחברת התרופות רקח. בין יתרונותיו של הפארק ניתן לציין את מיקומו, בדיוק באמצע הדרך בין תל אביב לחיפה וקרוב לכל כביש ראשי ומרכזי בישראל (2,4,6).