מגייסים ספה: רינוביי הישראלית גייסה 3.7 מיליון דולר בסבב סיד

החברה פיתחה פלטפורמת עיצוב פנים מבוססת בינה מלאכותית, אשר מוטמעת באתרים של חברות ריהוט ואקססוריז • וגם: מתן וילנאי ישמש נשיא האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל UIBE-ISRAEL • אירועים ומינויים

מייסדי רינוביי / צילום: YARIN TARANOS
מייסדי רינוביי / צילום: YARIN TARANOS

האם בינה מלאכותית תוכל להחליף את מעצבי הפנים? אם לבחון לפי ההשקעה של ענקית הקמעונאות האוסטרלית טמפל אנד וובסטר בסטארט-אפ הישראלי רינוביי, ייתכן שבהחלט יש לכך מקום.

רינוביי ביצעה סבב גיוס סיד שהסתכם ב-3.7 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן ורסטרה ונצ’ורס הקנדית, שיחד עם טמפל אנד וובסטר אחראית לכמחצית מהסכום. טמפל היא משווקת הריהוט ומוצרי עיצוב הבית הגדולה באוסטרליה וניו זילנד, ושוויה נאמד במיליארד דולר. החברה מוכרת יותר מ-200 אלף מוצרים של מאות יצרנים.

רינוביי נוסדה ב-2019 על ידי אלון גלעדי (שמשמש גם כמנכ"ל), ד"ר אבנר פריאל, שמוליק חלבן ויובל גלעדי, ופיתחה פלטפורמת עיצוב פנים מבוססת בינה מלאכותית, אשר מוטמעת באתרים של חברות ריהוט ואקססוריז, במטרה לספק שירותי עיצוב פנים אוטומטיים. הטכנולוגיה מבוססת על למידת מכונה של חוקים אדריכליים, תוכניות דירה וניתוח אלפי תמונות.

"בתקופת הקורונה אנשים נאלצו לבצע שינויים בבתיהם שהפכו גם למשרדים, חדרי משחקים או חדרי כושר", אומר אלון גלעדי. "הפתרונות שלנו נותנים מענה לצרכים האלה באופן מיידי ואוטומטי".

החברה מעסיקה כיום 15 עובדים בישראל ואוקראינה, וצוות מכירות בארה"ב. כספי הגיוס ישמשו את החברה לפיתוח מוצרים נוספים, הוספת יכולות למוצרים הקיימים והגדלת צוותי המכירות והשיווק.

מצנח הזהב

שגריר ישראל בסין לשעבר, השר לשעבר והאלוף במיל., מתן וילנאי, ישמש נשיא UIBE-ISRAEL - האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל. פרופ' גדי רביד יכהן כסגן נשיא האוניברסיטה לעניינים אקדמיים, ונתנאל וקנין יכהן כמנכ"ל.

מתן וילנאי, נשיא uibe israel / צילום: יח''צ
 מתן וילנאי, נשיא uibe israel / צילום: יח''צ

מדובר בקמפוס ישראלי עצמאי, שהוא שלוחה של אוניברסיטת UIBE מבייג'ינג, אוניברסיטת עילית בינלאומית לכלכלה וניהול גלובלי. בשנת הלימודים הקרובה תציע ISRAEL-UIBE מסלול ייחודי ובלעדי לתואר ראשון בינלאומי במנהל עסקים. 

אלון פסטר מונה לתפקיד ראש חטיבת הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay העולמית.

אלון פסטר / צילום: יח''צ
 אלון פסטר / צילום: יח''צ

חברת הבינה המלאכותית רייזור לאבס מינתה את עו"ד גילי הייזלר לסמנכ"לית תפעול ראשית. בתפקידה הקודם כיהנה כמנכ"לית פרומרקט.

גילי הייזלר / צילום: ישראל ביטון
 גילי הייזלר / צילום: ישראל ביטון

גלעד כץ מונה לסמנכ"ל פיתוח בחברת סייסנס, פלטפורמת AI המובילה להטמעת ניתוח דאטה.

זיו כהן צפוי להתמנות כמשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית של קבוצת ווישור.

מריאנה אסף מונתה למנהלת השיווק באגף הקמעונאות של קבוצת ח.י, הכוללת את רשת Best Mobile ,Bigdeal ורשת העודפים שלטר.

רותם כהן וידר מונתה למנהלת אגף הדיגיטל ברשות הטבע והגנים.

סא"ל בדימוס מירי מרציאנו הצטרפה לענקית הייעוץ האסטרטגי הגלובלית בוסטון קונסולטינג גרופ, כשותפה בהנהלה הבכירה העולמית, וכמנהלת תחום הגנת הסייבר בסניף הישראלי. מרציאנו היא מומחית בתחום הגנת הסייבר, ובמסגרת תפקידה תהיה אמונה, בין היתר, על הפקת ערך מוסף מהשקעות במערכות מידע ובטכנולוגיות חדשניות עבור לקוחותיה של BCG ברחבי העולם.

מירי מרציאנו / צילום: BCG
 מירי מרציאנו / צילום: BCG

חדשות טובות

חברת רקיט חתמה על הסכם תרומה לבריכות הטיפוליות של עמותת שלוה בירושלים, בגובה של מאות אלפי שקלים בשנה. בנוסף, עובדי החברה יתנדבו בעמותה. בשלב ראשון נחתם הסכם לשנתיים, שבסיומן יוחלט על ההמשך. לדברי עמוס פם, מנכ"ל רקיט, "כבר היום מטופלים מעל 2,000 ילדים ומבוגרים בבריכות השיקומיות של שלוה, ואני מקווה שהמהלך שלנו יוביל להמשך הפעילות המבורכת של העמותה".

עמוס פם, מנכ''ל רקיט (מימין), וקלמן סמואלס, מייסד עמותת שלוה / צילום: רפי דלויה
 עמוס פם, מנכ''ל רקיט (מימין), וקלמן סמואלס, מייסד עמותת שלוה / צילום: רפי דלויה

במקביל, רקיט, שהיא הבעלים של מותג חומרי הניקוי פיניש, קוראת לציבור לחסוך במים באמצעות הדחת כלים במדיח - במקום לשטוף אותם ידנית בכיור.