גולף סוגרת רבעון עם עלייה בהכנסות ורווח של כ-12 מיליון שקל

את החצי הראשון של השנה סיימה גולף עם רווח נקי של כ-32 מיליון שקל, לעומת הפסד של 12 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד • מחלקת דיבידנד בהיקף של כ-10 מיליון שקל

חנות של גולף קידס / צילום: יח''צ
חנות של גולף קידס / צילום: יח''צ

חברת הקמעונאות גולף  סיימה את הרבעון השני של 2021 עם הכנסות של כ-230 מיליון שקל, עלייה של 26% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 

בשורה התחתונה רשמה גולף ירידה של 41% ברווח הנקי שהסתכם בכ-12 מיליון שקל. זאת, על רקע עלייה חדה בהוצאות המכירה והשיווק ברבעון, שקפצו לכ-121 מיליון שקל, לעומת כ-76 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בחברה מציינים כי העלייה בהוצאות המכירה והשיווק ברבעון נבעה בעיקר "מעלייה בהוצאות כל תחומי הפעילות שחנויותיהן פעלו במהלך הרבעון השנה באופן מלא לעומת הרבעון המקביל אשתקד, במהלכו פעלו החנויות באופן חלקי בתקופת סגירת החנויות הראשונה".

את החצי הראשון של השנה סיימה החברה עם רווח נקי של כ-32 מיליון שקל, לעומת הפסד של 12 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2020. בשורה העליונה רשמה גולף עלייה של 18% בהכנסות לכ-443 מיליון שקל.

גונן ביבר, יו"ר הדירקטוריון, מסר: "אנו שמחים על התוצאות הטובות ברבעון אשר מאפשרות לנו להמשיך ולשתף את ציבור בעלי המניות ברווחי החברה באמצעות חלוקת דיבידנד נוסף בהיקף של 10 מיליון שקל". 

אייל גרינברג, מנכ"ל גולף, מסר כי "אנו מסכמים את המחצית הראשונה והרבעון השני עם תוצאות טובות וגידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות. בתחומי אופנת ההלבשה ואופנת הבית אנו מציגים במחצית הראשונה גידול משמעותי בהכנסות וברווח. תוצאות אלה הושגו הודות לתהליכי התייעלות נרחבים שביצענו במהלך השנה האחרונה לצד שינויים מבניים בפעילות. לאחרונה השקנו שני אתרי און-ליין נוספים, פולגת וכיתן, ואנו ממשיכים לפעול להרחבת פעילות האון-ליין כמנוע צמיחה מרכזי. במקביל אנו פועלים להרחבת ושיפור התשתית הטכנולוגית ושיפור המערך הלוגיסטי. עדיקה נוקטת בימים אלה צעדים לשיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית, שתתפרש על פני מספר רבעונים. מהלכים אלה צפויים לבוא לידי ביטוי בעיקר החל מהמחצית השנייה של 2021 ועדיקה צופה שיפור הדרגתי בתוצאותיה העסקיות תוך צמיחה מתונה יותר בפעילותה הבינלאומית".