למה המניה של קוויק צוללת למרות הדוחות הטובים?

המספרים של סופרמרקט האונליין קוויק משתפרים ברבעון השני של 2021 אז למה זה לא בא לידי ביטוי בבורסה, מה עומד מאחורי ההנפקה של חברת המשקפיים וורבי פארקר, ומה ירוויחו המשתמשים משיתוף הפעולה של טיק טוק ושופיפיי • הסיכום השבועי של דיגיטל. טק. עסקים

קוויק סופר און ליין / צילום: מנחם רייס
קוויק סופר און ליין / צילום: מנחם רייס

וורבי פרקר (Warby Parker), חברת המשקפיים שפחות או יותר המציאה את הקטגוריה בעולם האיקומרס, מגיעה להנפקה לבורסה בניו יורק לפי שווי של 2-3 מיליארד דולר. התשקיף של החברה חושף את המספרים, ותכלס - הם לא כאלו מבטיחים.

הדוחות של קוויק סופר אונליין לרבעון השני של 2021 פורסמו בשבוע החולף. על פי דיווחי החברה, שהונפקה רק לפני כחמישה חודשים, המספרים שלה ממשיכים להשתפר ברבעון השני של 2021. אז למה למרות התוצאות הטובות המניה צוללת? ככל הנראה, השוק לא מעריך את הפוטנציאל שגלום בחברה - במה שהיא מנסה לעשות, בפוזיציה שלה בשוק ובאסטרטגיה. אני אישית, לעומת זאת, לגמרי מאמין בה.

מהפכת המעבר של האיקומרס לתוך הפלטפורמות ממשיכה בכל הכוח, והפעם אלו טיק טוק ושופיפיי שעושים עוד צעד בכיוון עם הכרזה על שיתוף פעולה אסטרטגי ביניהן, במסגרת שיתוף הפעולה משתמשי טיק טוק יוכלו לשלב בפרופילים שלהם כפתור Shop חדש, שיאפשר להציג מוצרים שבסופו של דבר ימכרו על גבי התשתית של שופיפיי.

הכותב הוא מנכ"ל ובעלים של חברת השיווק הדיגיטלי mihi.market ויוצר הפודקאסט והניוזלטר "Digital. Tech. Business"