תדהר והראל ישלמו 505 מיליון שקל על 6 דונם בשכונת נחלת יצחק בתל אביב

על המגרש חלה תב"ע המאפשרת הקמת מגדל בן כ-48 קומות, בעירוב שימושים, שיכלול כ-40 אלף מ"ר תעסוקה ו-112 יח"ד • אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר: "אנו רואים כי תחומי ההייטק והטכנולוגיה המשיכו לצמוח בשנה האחרונה, והביקוש למשרדים בתל אביב גובר"

אודי שרביט, מנכ״ל קבוצת תדהר / צילום: רונן אקרמן
אודי שרביט, מנכ״ל קבוצת תדהר / צילום: רונן אקרמן

תדהר הראל מניבים הודיעו היום (ה') שרכשו כ-6 דונמים בפינת הרחובות עמק ברכה ויוקנעם, בשכונת נחלת יצחק בת"א, בתמורה ל-505 מיליון שקל. על המגרש חלה תב"ע המאפשרת הקמת מגדל בן כ-48 קומות, בעירוב שימושים, שיכלול כ-40 אלף מ"ר תעסוקה ו-112 יח"ד. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכמיליארד שקל.

בראייה יותר כללית יש לציין כי רחוב יגאל אלון בת"א משנה בשנים האחרונות את פניו והופך מאזור מלאכה, תעשייה, משרדים ברמה נמוכה וקצת מבני מגורים מיושנים, לציר מגדלים גבוהים במיוחד, עם אדריכלות מרשימה.

לפי התוכניות המקודמות, בעתיד הנראה לעין צפויים לקום על רחוב יגאל אלון וברחובות הסמוכים אליו יותר מעשרה בניינים שבהם מאות יחידות דיור ומאות אלפי מ"ר של משרדים. למגדל טויוטה הוותיק יחסית נוספו מגדל אלקטרה, שנחנך בפברואר 2011, מגדלי אלון שנבנו במקום מפעל הארגז ונחנכו ב-2017, ומגדל תוצרת הארץ (ToHa) שנחנך לפני שנתיים. מאחוריו נבנה כעת הבניין השני בפרויקט. ב-2019 אושרה תוכנית מגדל טרה, שמציעה הקמת פרויקט ובו מגדלים בני 65 קומות ובנייה מרקמית ובו תמהיל משולב של תעסוקה ומגורים.

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר אמר כי "עסקה זו מממשת את האסטרטגיה שקבענו לעצמנו עם הקמת המיזם המשותף של קבוצת תדהר, קבוצת נובארד (בבעלות האלוף במיל' יואב פולי מרדכי ושי בייטנר, יחד עם בעלי המניות בקבוצת תדהר) והראל ביטוח ופיננסים. אנו רואים כי תחומי ההייטק והטכנולוגיה המשיכו לצמוח בשנה האחרונה, והביקוש למשרדים בתל אביב גובר".