דירקטוריון איילון בחר בשרון רייך לתפקיד מנכ"ל החברה

רייך מכהן כיום כמנכ"ל איילון אחזקות ומשנה למנכ"ל וראש אגף הפיננסים באיילון חברה לביטוח • הוא יחליף את אריק יוגב, שהודיע בשבוע שעבר על פרישה בתום 6 שנות כהונה כמנכ"ל

רו''ח שרון רייך, מנכ''ל קבוצת איילון / צילום: אייל גזיאל
רו''ח שרון רייך, מנכ''ל קבוצת איילון / צילום: אייל גזיאל

דירקטוריון איילון  הודיע היום על בחירתו של רו"ח שרון רייך לכהונת המנכ"ל הבא של הקבוצה, זאת לאחר שבשבוע שעבר אריק יוגב הודיע על פרישתו על רקע התקדמות הליכי העברת השליטה לחברת הביטוח ווישור.

רייך מכהן כיום כמנכ"ל איילון אחזקות ומשנה למנכ"ל וראש אגף הפיננסים באיילון חברה לביטוח והוא יחליף את המנכ"ל הפורש של איילון חברה לביטוח, אריק יוגב, אשר הודיע בשבוע שעבר על כוונתו לסיים את תפקידיו בקבוצה בתום 6 שנות כהונה. המינוי מותנה באשור רשות שוק ההון.

ווישור גלובלטק, חברת הביטוח הדיגיטלית שבשליטת אנשי הביטוח אמיל ויינשל וניצן צעיר-הרים, הפתיעה את שוק הביטוח בשלהי חודש יוני כשהודיעה על חתימת הסכם לרכישת השליטה באיילון תמורת כ-472 מיליון שקל. מאז הספיקו בווישור לחתום על מכירת כ-25.6% ממניות איילון לאיש העסקים צבי ברק תמורת כ-180 מיליון שקל על מנת לממן את העסקה, ואף מכרו לברק 17.5% ממניות ווישור.

איילון אחזקות היא חברה ציבורית שמחזיקה בחברת הביטוח איילון. המניה נסחרת בבורסת ת"א לפי שווי של 470 מיליון שקל, כאשר מתחילת השנה רשמה המניה תשואה של מעל ל-40%.

רייך הצטרף לקבוצת איילון בשנת 2007 וגם לפני כן מילא תפקידים בכירים בענף הביטוח. "אני אסיר-תודה על הבחירה והאמון שניתן בי להוביל את קבוצת איילון. אני סמוך ובטוח שההיכרות היסודית והעמוקה רבת השנים הקיימת לי עם ענף הביטוח בכלל ועם קבוצת איילון בפרט יסייעו בידי לקדם, יחד עם עובדי והנהלת החברה, מהלכים עסקיים שיציפו ערך לכלל בעלי העניין בחברה ויצעידו את הקבוצה להצלחות ולהישגים רבים", אמר היום רייך.

יו"ר קבוצת איילון, ד"ר אביגדור קפלן בירך על המינוי וציין כי "הבחירה מהווה הערכה רבה למקצועיותו ולפועלו של שרון כמנכ"ל איילון אחזקות וכמשנה למנכ"ל איילון ביטוח ונעשתה בתמימות דעים של כל חברי הדירקטוריון מתוך אמונה כי הינו האדם המתאים ביותר לקדם את החברה ולחולל בה את השינויים הנדרשים לצורך מיצובה כקבוצה מקצועית בכל ענפי הביטוח".