373 אלף דולר בשנה ונהג צמוד: אלו תנאי העסקתו של עמיר פרץ כיו"ר התעשייה האווירית

יו"ר התעשייה האווירית הנכנס, עמיר פרץ, יעבוד במשרה מלאה וירוויח יותר מקודמו, הראל לוקר, שהועסק ב-75% משרה • בין היתר, פרץ יקבל רכב ונהג צמוד, הוצאות אחזקת טלפון, הוצאות אש"ל, קרן השתלמות, חופשה שנתית ודמי הבראה • מהתעשייה האווירית נמסר כי תנאי העסקת היו"ר נקבעים ע"י רשות החברות הממשלתיות

עמיר פרץ / צילום: שלומי יוסף
עמיר פרץ / צילום: שלומי יוסף

עלות שכרו של עמיר פרץ, יו"ר התעשייה האווירית, מגיעה ל-373 אלף דולרים בשנה. השכר אושר בדירקטוריון לפני כשבועיים ואתמול (א') אושר גם ברשות החברות, וגם על ידי שר הביטחון בני גנץ ושר האוצר אביגדור ליברמן, שאישרו את החוזה החדש של פרץ. הוא נבחר כזכור לתפקיד בהחלטה של שר הביטחון למרות שמועמדותו נפסלה על ידי ועדת המינויים הבכירים בשירות הציבורי. נגד מינויו עומדת עתירה לבג"ץ של התנועה לאיכות השלטון.

מדובר בשכר גבוה יותר משל קודמו, הראל לוקר, שהועסק ב-75% משרה. פרץ מוגדר כיו"ר פעיל במשרה מלאה ותנאי העסקתו של יו"ר הדירקטוריון יהיו בהתאם לחוזה עבודה אישי לפי נוסח אחיד של הסכמי העסקה אישיים לעובדים בכירים של רשות החברות ובהתאם להנחיות רשות החברות. שכרו של פרץ נגזר מרמת הסיווג של החברה ויהיה צמוד למדד ויתעדכן בכפוף להחלטת הדירקטוריון, פעם בשנה, בחודש ינואר.

בנוסף, פרץ זכאי לרכב ונהג צמוד, הוצאות אחזקת טלפון, הוצאות אש"ל, קרן השתלמות, חופשה שנתית ודמי הבראה. לפי הודעת התעשייה האווירית, פרץ מתחייב להקדיש את כל זמנו לענייני החברה, וכן שלא לעשות שימוש במתקני החברה ומשאביה לטובת ענייניו הפרטיים.

מהתעשייה האווירית נמסר כי תנאי העסקת היו"ר נקבעים ע"י רשות החברות הממשלתיות.