קפיצת מדרגה ל-NGS: תתחיל למכור מוצרים בוול-מארט ו-RangeMe

לירון פנדל, מנכ"לית Nutritional Growth Solutions: "אסטרטגיית ההתרחבות שלנו בארה"ב מתחילה היום רשמית עם הצטרפותנו לפלטפורמת הסחר האלקטרוני של קבוצת הקמעונות הגדולה בעולם"

לירון פנדל + משה פיליפ - חברת NGS / צילום: שלומי יוסף
לירון פנדל + משה פיליפ - חברת NGS / צילום: שלומי יוסף

חברת Nutritional Growth Solutions,  NGS, הפועלת בתחום תוספי התזונה, דיווחה כי תתחיל ביישום אסטרטגיית ההתרחבות הקמעונית שלה בארה"ב לאחר שקיבלה אישורים מענקית הקמעונאות וול מארט ו-RangeMe America למכור את המוצרים שלה באתרים Walmart.com ו-RangeMe בהתאמה.

המכירה תחל כאשר המוצרים יהיו מוכנים למשלוח, כלומר בחודש מארס השנה. ב-NGS מציינים כי תחילת שיווק מוצרי החברה סוללים את הדרך להרחבת מגוון המוצרים של החברה הנמכר בוולמארט. הרחבה זאת צפויה ברבעון השני של 2022.

Nutritional Growth Solutions גייסה באוגוסט אשתקד כ-5 מיליון דולר אוסטרלי (לפני עלויות) בהנפקת מניות באוסטרליה במחיר של 21.5 סנט למניה. 

לירון פנדל, מנכ"לית Nutritional Growth Solutions, אמרה כי "אסטרטגיית ההתרחבות שלנו בארה"ב מתחילה היום רשמית עם הצטרפותנו לפלטפורמת הסחר האלקטרוני של קבוצת הקמעונות הגדולה בעולם, Walmart.com. בנוסף, מותג Healthy Heights® שלנו ייחשף ליותר מ-10,000 קניינים קמעוניים עבור חלק ממותגי הקמעונות המובילים בעולם, בהם Wholefoods, CVS Pharmacy, ו-Target". 

"תחילת היישום של אסטרטגיית התרחבות הקמעונאית שלנו היא ציון דרך חשוב לעסקינו במאמצינו להפוך את מותג Healthy Heights ® לשם מוכר בכל משק בית בעולם", היא הוסיפה.