לחזור למגדל הטלוויזיה בשנגחאי ולראות בטעויות של העובדים הזדמנות: ההמלצות של מנכ"ל פייפאל ישראל

איזה ספר מלמד אותו לנהל וירטואלית, מהי האפליקציה שמאפשרת לו להפתיע בכל אירוע ואיפה עוד בעולם הוא מרגיש בבית • 5 ההמלצות של מנכ"ל פייפאל ישראל פרץ רגב

פרץ רגב, מנכ''ל פייפאל / צילום: איל יצהר
פרץ רגב, מנכ''ל פייפאל / צילום: איל יצהר

פרץ רגב (45), נשוי + 3, גר בהוד השרון. מכהן כמנכ"ל פייפאל ישראל מאז 2017 ובשנתיים וחצי האחרונות כסגן נשיא פייפאל העולמית. מוביל את ארגון Global Data Science. לפני כן שימש בתפקידי ניהול ב־HP Software. אוהד מושבע של מכבי תל אביב בכדורסל

1. ספר ניהול

The World is Flat, תומס פרידמן
הספר מתאר את התהליכים, התמורות והמגמות שאפשרו חיבורים בינלאומיים בכל אספקט בחיים - בכלכלה, בחברה, בטכנולוגיה ועוד - והפכו את העולם לגלובלי. כמי שמוביל צוותים בכמה מוקדים בעולם הוא נתן לי לא מעט כלים להתנהלות וניהול ביעילות. לכל צוות יש שפה, תרבות ורקע, ואלה משפיעים גם על צורת העבודה. חשוב להתייחס לזה, גם כשהניהול הוא וירטואלי.

2. אפליקציה

Splice
בשנים האחרונות פיתחתי תחביב של עריכת וידאו. יש לי שלושה ילדים, ולכל אירוע שאנחנו חוגגים יחד אני נוהג להכין סרטון מרגש ומצחיק שילווה אותו. אני לא מחשיב את עצמי לעורך מקצועי, אך ללא ספק האפליקציה הזאת מאפשרת לי לייצר סרטונים ברמה גבוהה יחסית ולשלב אפקטים שעושים את העבודה.

3. מסעדה

נונו, הוד השרון
המסעדה האיטלקית הזאת הפכה לאחת האהובות עליי. אני אוהב מאוד לבשל, וגם כשאני אוכל בחוץ, אוכל ואווירה ביתיים מועדפים עליי. הוד השרון הפכה בשנים האחרונות למרכז קולינרי, ונונו מבחינתי היא עוד הוכחה שלא צריך לנסוע במיוחד לתל אביב.

4. יעד בעולם

שנגחאי
את שנגחאי הכרתי לראשונה ב־2010, עוד בעבודתי הקודמת, ולשמחתי בשנים האחרונות אני מנהל שם קבוצה גדולה של מהנדסים ומדעני נתונים. בכל ביקור יוצא לי להכיר דברים חדשים, אבל גם יש לי תחושה שאני חוזר למקום מוכר. יש בעיר הזאת שילוב של ישן וחדש, של מזרח ומערב: מצד אחד תעשייה וטכנולוגיה ומצד שני נופים ותרבות מסורתית ועתיקה. המלצה שלמי שמתכנן לבקר בה אסור לפספס: מגדל הטלוויזיה במרכז העיר. תעלו למבנה העליון ותוכלו ליהנות מתצפית מלאה על העיר.

5. טיפ ניהולי

חופש פעולה לעובדים
אחד הדברים החשובים ביותר בעיניי הוא לתת לעובדים את החופש לנסות, קרקע שהיא סוג של מגרש משחקים, גם במחיר שיטעו. ודווקא בטעות לראות הזדמנות: בבחינה מהירה של הגורמים לה אפשר להתקדם ולהתפתח אל השלב הבא. את הטיפ הזה למדתי משני מנהלים קודמים שלי, שאני חייב להם הרבה בכל הנוגע לטיפוח הגמישות המחשבתית.