דלתא מותגים מסכמת שנה בבורסה עם צמיחה בהכנסות וזינוק ברווחים

הרווח הנקי של דלתא מותגים זינק בשנה החולפת ב-55% והסתכם ב-138 מיליון שקל, על הכנסות של 906 מיליון שקל • הדירקטוריון אישר חלוקת דיבידנד בסך של כ-24.9 מיליון שקל • המנכ"לית ענת בוגנר: "הגידול בהכנסות וברווחיות מבטא את מגמת הצמיחה בכל ערוצי המכירה, תוך שמירה על יעילות תפעולית"

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא מותגים / צילום: איל יצהר
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא מותגים / צילום: איל יצהר

חברת ההלבשה דלתא מותגים  פרסמה הבוקר (ד') את תוצאותיה לרבעון האחרון של 2021 ולשנה כולה. ההכנסות השנתיות צמחו בשיעור של כ-26% והסתכמו בכ-906 מיליון שקל. הרווח הנקי זינק בשנה החולפת בכ-55% לכ-138 מיליון שקל.

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך של כ-24.9 מיליון שקל בסוף החודש, שמשלים דיבידנד שנתי של כ-50.3 מיליון שקל.

דלתא מותגים הונפקה בבורסה בתל אביב במרץ 2021, כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל , כחלק מהסכם הפיצול. דלתא מותגים עוסקת בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל של מוצרי הלבשה תחתונה, ספורט ופנאי, בעיקר תחת המותגים דלתא ופיקס. המניה, שהונפקה לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל, טיפסה מאז ביותר מ-50% ,ושוויה נע היום סביב 2 מיליארד שקל.

שיעור הרווח הנקי עלה לכ-15%

מדוחות החברה עולה כי הרווח הגולמי בשנת 2021 כולה צמח בכ-29% והסתכם ב-558.7 מיליון שקל, וגם שיעורו מההכנסות טיפה במעט ועמד על 61.7% מול 60.2% בשנת 2020. הרווח התפעולי השנתי זינק ב-55% והסתכם ב-186.4 מיליון שקל. שיעורו מכלל ההכנסות עמד על 20.6% לעומת 16.6% בשנה הקודמת. הרווח הנקי, שצמח בשיעור דומה והסתכם כאמור ב-138.3 מיליון שקל, היווה 15.3% מההכנסות לעומת שיעור של 12.4% בשנת 2020.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא מותגים, מסרה כי "החברה מסכמת שנה ראשונה כחברה ציבורית עם גידול מרשים בהכנסות וברווחיות, המבטא את החוזק והיציבות של החברה, עם מגמת צמיחה בכל ערוצי המכירה, ריטייל ואונליין, תוך שמירה על יעילות תפעולית".

ההכנסות צמחו על אף ירידה קלה בערוץ האונליין

גם ברבעון הרביעי לבדו תוצאות החברה יפות. ההכנסות צמחו בשיעור של כ-30% והסתכמו בכ-301.4 מיליון שקל, לעומת 232.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מציינים כי העלייה נרשמה על אף קיטון בערוץ האונליין בהשוואה לרבעון האחרון של 2020, שבמהלכו חל סגר במשק.

הרווח הנקי ברבעון הרביעי צמח בשיעור של כ 21% והסתכם בכ-49.8 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-41.2 מיליון שקל ברבעון הרביעי בשנת 2020.

בחודש שעבר חתמה דלתא על הסכם זיכיון בלעדי עם רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט לעשר שנים, פלוס אופציה להארכה בעשר שנים נוספות. במסגרת שיתוף-הפעולה תיפתחנה חנויות ויקטוריה סיקרט בישראל וכן אתר אונליין. ההערכות הן כי הפעילות תושק בתחילת שנת 2023.

להערכת דלתא, היא תשקיע במהלך חמש השנים הקרובות כ-70 מיליון שקל בפתיחת החנויות והאתר, שבכוונתה לממן ממשאביה העצמיים.