איזו תובנה קיבלה מנכ"לית טאפרוור ישראל דווקא מפורעי חוק?

איך היא מגייסת עובדים, מהו פודקאסט האוכל שמפתיע אותה כל פעם מחדש, ו איזה ספר גורם לה לחפש את האינטרסים הנסתרים של אחרים • 5 ההמלצות של רולא עוייד־קופטי, מנכ"לית טאפרוור ישראל

רולא עוייד–קופטי / צילום: יח''צ רפי דלויה
רולא עוייד–קופטי / צילום: יח''צ רפי דלויה

רולא עוייד־קופטי (34), נשואה + 2, גרה בירושלים. מכהנת כמנכ"לית טאפרוור ישראל בשנתיים האחרונות; לפני כשנה הובילה את הקמת הפעילות המקוונת בארץ. בעבר ניהלה מערכים לוגיסטיים של פרויקטים בישראל ובעולם. דוברת ארבע שפות ועוד אחת בדרך

1. ספר ניהול

כן!, רוג'ר פישר, ויליאם יורי וברוס פאטון
הספר מציג גישה ליישוב סכסוכים וקיום משא ומתן, שבין השאר גורסת שצריך לחפש את הצרכים והאינטרסים שמסתתרים מאחורי העמדות של אחרים ולנסות לקחת צעד אחורה "אל המרפסת" כדי להעריך את המצב מחדש. אני מתחברת אליה מאוד ומנסה ליישם אותה עד כמה שניתן גם בהתנהלות העסקית שלי.

2. פודקאסט

לדבר זה לא משמין, אפרת אנזל ואורן לוקסנבורג
יש כל כך הרבה דברים שאנחנו לא יודעים על המרכיבים הכי יומיומיים במטבח שלנו. אפרת ואורן מצליחים לחדש בתחום בשנינות רבה. אני נהנית במיוחד לשמוע את הרקע ההיסטורי לכל חומר גלם ואת האנקדוטות השפתיות.

3. מסעדה

צ'אקרה, ירושלים
זו מסעדת הבית שלי כבר יותר מעשור. התפריט בה עונתי ומרענן, יש בה מלא אפשרויות לצמחונים, השירות איכותי, וניכר שמקפידים על כל הפרטים הקטנים. זו חוויה כיפית ומפנקת, הרבה מעבר לאוכל, גם לארוחה משפחתית וגם ליציאה עם חברים.

4. סדרה

מיליארדים
הסדרה סיפקה עבורי הצצה מעניינת לעולמם של מנהלי קרנות גידור, והיא נוגעת בהיבטים חשובים בכל הקשור ביחסים עם רשויות החוק, נוסף לאיזון חיי משפחה וקריירה. אף שהדמויות בה נכנסות לא פעם לתחום האפור מבחינה מוסרית וחוקית בניסיון לעמוד ביעדים, התובנה שאני לוקחת איתי היא שתמיד יש דרך להשיג את המטרה, צריך פשוט לחשוב מחוץ לקופסה.

5. טיפ ניהולי

לבחור עובדים בקפידה
מחקרים מראים שהדנ"א של חברה מתבסס על 20 העובדים הראשונים שלה, ולכן הקפדתי כבר מתחילת הדרך להקיף את עצמי באנשים טובים יותר ממני, כל אחד בתחומו, ולטפח אותם.