עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה לשעבר, ימונה למנכ"ל חברת מקורות

לנג הוא "מינוי מבפנים", שכן כיום הוא מכהן כמנכ"ל שח"מ, חברה-בת של מקורות המתפקדת כזרוע ביצוע שלה, ומשמש גם כחבר הנהלת מקורות • הוא יחליף את המנכ"ל היוצא אלי כהן, שמסיים היום את כהונתו כמנכ"ל חברת המים הלאומית לאחר יותר מ-4.5 שנים בתפקיד

עמית לנג / צילום: דוברות מקורות
עמית לנג / צילום: דוברות מקורות

ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל מקורות בחרה היום (ב') במועמד עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה לשעבר, והמינוי אושר בדירקטוריון מקורות. זאת, לאחר שהבוקר התראיינו המתמודדים בוועדה, שבראשה עומד יו"ר מקורות, יצחק אהרונוביץ'.

לנג הוא "מינוי מבפנים" לראשות החברה הממשלתית. כיום הוא מכהן כמנכ"ל שח"מ, חברה-בת של מקורות המתפקדת כזרוע ביצוע שלה, ומשמש גם כחבר הנהלת מקורות. הוא יחליף את המנכ"ל היוצא אלי כהן, שמסיים היום את כהונתו כמנכ"ל חברת המים הלאומית לאחר יותר מ-4.5 שנים בתפקיד.

לנג, בן 51, כיהן בעבר גם כמנהל חטיבת הכלכלה וסמנכ"ל חברת התקשורת פרטנר. טרם המעבר לסקטור הפרטי, לנג שימש בעבר כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, והיה אחראי על תחומי התשתיות והתחבורה.

המינוי טעון עדיין את אישור ועדת גילאור לבדיקת מינויי בכירים בשירות הציבורי.

מועמד אחר שלא נבחר לבסוף הוא יאיר מעיין, ראש הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, שמועמדותו עוררה מחלוקת, כפי שפורסם בגלובס.