בקריית גת עדיין לא: אינטל מגייסת שלושה שפים מובילים למרכזי הפיתוח שלה

החל מחודש מאי ינהלו השפים מאיר אדוני, אבי ביטון ושגב משה מסעדות בקמפוסים השונים של אינטל • השלושה יהיו אחראים על הסעדת העובדים במרכזי הפיתוח בחיפה, בירושלים ובפתח תקווה • במפעל השבבים בקריית גת, לעומת זאת, לא נחתם הסכם דומה, אך בחברה אומרים כי בכוונתם להביא גם לשם שף בעתיד

השף שגב משה, השף אבי ביטון והשף מאיר אדוני / צילום: אסף קרלה, אפיק גבאי ואיתיאל ציון
השף שגב משה, השף אבי ביטון והשף מאיר אדוני / צילום: אסף קרלה, אפיק גבאי ואיתיאל ציון

השלוחה הישראלית של ענקית השבבים אינטל מצטרפת לטרנד השפים המבשלים לעובדים: החל מחודש מאי הקרוב ינהלו השפים מאיר אדוני, אבי ביטון ושגב משה מסעדות בקמפוסים השונים של החברה. היקף ההשקעה במהלך - שכולל גם את שיפור הנראות והעיצוב של המסעדות ופינות הקפה, ובניית תפריטים חדשים - מוערך בכמה מיליוני שקלים לשלוש שנים.

השף שגב משה יהיה אחראי על הסעדת כ-5,000 העובדים במרכז הפיתוח בחיפה, וינהל שם שלוש מסעדות, כאשר אחת מהן תהיה על טהרת המטבח האסיאתי, והשתיים האחרות ישלבו מנות בשריות לצד מנות צמחוניות וטבעוניות. לצד המסעדות יפעלו שני בתי קפה של רשת אילנ'ס, בהם יוגשו מנות של מאפיית טאטי.

בקמפוס בירושלים, שבו מועסקים כ-1,500 עובדים, תהיה מסעדה בשרית שיוביל השף אבי ביטון, ואילו בקמפוס בפתח תקווה, שגם בו יש כ-1,500 עובדים, תהיה מסעדה של השף מאיר אדוני, שתציע "פרשנות אישית מודרנית וקלאסית למטבח הישראלי והמזרח תיכוני". בנוסף לזאת, שלושת השפים יעבירו לעובדים סדנאות והדרכות בנושאי בישול מעת לעת.

במפעל השבבים בקריית גת, לעומת זאת, לא נחתם הסכם להפעלת מסעדות שפים, אך בחברה אומרים כי בכוונתם להביא שף בעתיד, וכי בינתיים שפים מובילים יגיעו מדי פעם לבשל במתחם המסעדות. נציין כי במפעל מועסקים 5,000 עובדי פס ייצור, בהם טכנאים והנדסאים שאחראים לשבבים החדשים של החברה, ובמידה רבה לעיקר היצוא של אינטל מישראל.