תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

כלל ביטוח הטמיעה פתרון מתקדם לניהול מסעות לקוח בזמן אמת, ושדרוג חווית השירות והשיווק

המערכת מאפשרת לנתב את הלקוח בהתאם לסיבת הפנייה שלו אל מסלול רב ערוצי, שיווקי או שירותי • במהלך הושקעו כ-4 מיליון שקל והוא נעשה בשיתוף חברת Be2See, שאחראית על הטמעת הפתרון בארגון

צילום: Shutterstock, ra2 studio
צילום: Shutterstock, ra2 studio

הכתבה מטעם Be2See 

כלל ביטוח ופיננסים, בשיתוף עם חברת Be2See סיימה להטמיע בימים אלו מערכת המבוססת על טכנולוגיית Unica, לניהול מתקדם של קמפיינים ומסעות לקוח מבית HCL, חברה טכנולוגית גלובלית הפרוסה במעל 52 מדינות.

בחברת הביטוח מציינים כי המערכת, שהותקנה בגרסתה המתקדמת ביותר, כוללת מספר מודולים חדשניים, אשר לראשונה בענף הביטוח הוטמעו יחד תוך סנכרון מלא ביניהם. במסגרת הפרויקט, שעלותו עמדה על כ- 4 מיליון שקל, הוטמעו רכיבי ניהול מסעות הלקוח (Unica Journey),  רכיבי ניהול אינטראקציה בזמן אמת (Unica interact) וממשקים חדשים בתקשורת עם הלקוח (Unica deliver).

הפתרון, כפי שהוטמע בחברת כלל ביטוח ופיננסים, מאפשר לנתב את הלקוח לתוך מסע רב ערוצי, שיווקי או שירותי, בהתאם לסיבת הפנייה שלו. היכולות הטכנולוגיות אשר הוטמעו כוללות - הפעלת לוגיקה מותאמת אישית ואינטראקטיבית בזמן אמת, ניהול מסע הלקוח תוך הפעלת מסרים מתמשכים עבורו במגוון ערוצי תקשורת, שילוב ערוצים אנושיים ודיגיטליים מסונכרנים, מדידה וניטור של מענה הלקוח בערוצים השונים וניתוב הלקוח לתוך מסע בערוצים השונים.

בכלל ביטוח מסבירים כי השימושים העסקיים הראשונים להטמעה כוללים הפעלה מדורגת של תרחישים אשר יאפשרו - מצד אחד להגדיל את הערך לארגון במסגרת תהליכי השירות, ומאידך לייצר חוויה הרבה יותר פרסונלית. כך האינטראקציה עם נציג השירות תהיה ממוקדת ויעילה ביותר.

"עיצבנו מחדש את תהליך מסע הלקוח אל מול כל היחידות בארגון, על ידי זיהוי סיבת הפנייה של הלקוחות עוד בזמן השיחה, בעת פנייתם למוקד השירות. כך, ביכולתנו לנתב את המשך המסע של הלקוח באופן מדויק, תוך שהוא מקבל מסרים מותאמים אישית בערוצי התקשורת הדיגיטליים, ובהמשך גם בעת פנייה וביצוע פעולות רלוונטיות בערוצים הדיגיטליים או על ידי נציגי השירות. כל זאת תוך סנכרון מלא ביניהם", אומרת ענת  צלדטי, סמנכ"לית, מנהלת תחום שיווק ודאטה וסגנית מנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים. היא הוסיפה כי מדובר בפרויקט חוצה ארגון, בו היו שותפות חטיבות מקצועיות רבות בחברה וערוצי ההפצה השונים, שכן במסע וחוויית הלקוח מעורבים תהליכים תפעוליים ועסקיים רבים.

מירי גלבורט, משנה למנכ''ל, מנהלת מערכות מידע ומנכ''לית כלל IT / צילום: סיון פרג'
 מירי גלבורט, משנה למנכ''ל, מנהלת מערכות מידע ומנכ''לית כלל IT / צילום: סיון פרג'

לדברי מירי גלבורט, משנה למנכ"ל, מנהלת מערכות מידע ומנכ"לית כלל IT, "בחרנו בפתרון טכנולוגי מתקדם שמעניק מענה מדויק לצרכים שלנו בכל ההיבטים. בפרט בהיבטי אבטחת המידע, האינטגרציה אשר נדרשה אל מול מערכות הארגון והגמישות הרבה - בה יכולנו להביא לידי מימוש את הדרישות העסקיות של הארגון. כך יכולות היחידות העסקיות השונות להפיק ערך מירבי, ולשדרג באופן משמעותי את מסע הלקוח בתהליכים הקיימים".

ענת צלדטי, סמנכ''לית, מנהלת תחום שיווק ודאטה / צילום: עידן גרוס
 ענת צלדטי, סמנכ''לית, מנהלת תחום שיווק ודאטה / צילום: עידן גרוס

ליז בורנשטיין, שותפה ומי שמנהלת את הפיתוח העסקי בחברת Be2see, האחראית על הטמעת המערכת, מסכמת ואומרת כי "במהלך השנה האחרונה, יצאנו לדרך עם חברת כלל ביטוח ופיננסים להטמעת הפרויקט המשותף, ואנו שמחים להיות החברה שהובילה את תהליך היישום וההטמעה לפתרון ניהול מסע הלקוח הרב ערוצי בזמן אמת, המבוסס טכנולוגיית Unica". היא מציינת כי "מדובר בגרסה חדשה אשר הושקה על ידי HCL לפני כשנתיים, ונערכנו יחד עם שותפינו בחברת הביטוח לפרויקט מאתגר וראשון מסוגו הכולל הטמעה בו זמנית של מספר רכיבי תוכנה שונים, תוך אינטגרציה ביניהם, כחלק מהתהליכים העסקיים של הארגון. האמון של כלל ביטוח ופיננסים בפתרון וב-Be2see תרמו להצלחת הפרויקט".

Be2see מקבוצת אמת מיחשוב, משווקת ומפיצה את מוצר HCL Unica בישראל, ומתמחה ביישומי Marketing Automation. החברה יישמה והטמיעה עשרות פרויקטים לשיווק אוטומטי ומבוסס דאטה וטכנולוגיות מתקדמות בשנים האחרונות במגוון סקטורים.