המערכת מאפשרת לנתב את הלקוח בהתאם לסיבת הפנייה שלו אל מסלול רב ערוצי, שיווקי או שירותי • במהלך הושקעו כ-4 מיליון שקל והוא נעשה בשיתוף חברת Be2See, שאחראית על הטמעת הפתרון בארגון
המערכת מאפשרת ניהול תקשורת עם מסרים מותאמים אישית ללקוח בכל נקודת מגע דיגיטלית או אנושית – בכלל ערוצי השירות • על הטמעת המערכת אחראית חברת Be2See • הפרויקט המשותף לחברה ולבנק זכה בפרס IT AWARDS מטעם מצטייני המחשוב של "אנשים ומחשבים"
בנק הפועליםכלל ביטוחמסע לקוחשירות לקוחות