שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה
המערכת מאפשרת לנתב את הלקוח בהתאם לסיבת הפנייה שלו אל מסלול רב ערוצי, שיווקי או שירותי • במהלך הושקעו כ-4 מיליון שקל והוא נעשה בשיתוף חברת Be2See, שאחראית על הטמעת הפתרון בארגון
Be2seeחוויית לקוחכלל ביטוחמסחר מקווןקניות באינטרנטשיווקשירות לקוחות