תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

העולם משתנה וגם הענף: כך יכולים משווקי נדל"ן להתאים את עצמם למציאות העכשווית

הרשתות החברתיות והדרך בה אנחנו מתקשרים עם חברים, משפחה ואפילו עם הלקוחות השתנתה • בחברת bmby, המציעה מערכות הוליסטיות לניהול ושיווק נדל"ן, הטמיעו מגוון אפשרויות חדשות לתקשורת עם לקוחות עבור אנשי המכירות והשירות בענף הנדל״ן

מערכת bmby fly. מגוון פיצ'רים לקשר ישיר עם הלקוח / צילום: bmby
מערכת bmby fly. מגוון פיצ'רים לקשר ישיר עם הלקוח / צילום: bmby

הכתבה מטעם bmby 

עולם הנדל"ן משתנה, אפשר לראות זאת ולהרגיש זאת בכל פינה ופינה. החיים משתנים, הרגלי הצריכה והתקשורת משתנים ואנשים משתנים גם כן. דומה שמה שהיה לא יהיה עוד.

שם המשחק בעידן הנוכחי הוא חדשנות במגוון עולמות. כך למשל, בית התוכנה הישראלי הוותיק bmby מציע עוד ועוד פיתוחים טכנולוגיים הבאים לתת מענה לקהל היעד שלו, בעולם משתנה. "אנו מבינים היטב את צרכי הלקוחות שלנו - אנשי המכירות והשירות בתאגידי הנדל״ן מחד ומאידך גם את סגנון הצריכה החדש של הלקוחות הסופיים", מסבירים שם. החברה מפתחת מזה זמן רב מערכות למכירה מרחוק כמו למשל את ספינת הדגל "dreams" המהווה פלטפורמה טכנולוגית וכלי עבודה למכירה מרחוק בעולם הנדל"ן. לדברי אנשיה, "בעתיד הלא רחוק אי אפשר יהיה לנהל חברת נדל״ן ביעילות בלי הפיצ'רים הטכנולוגיים של dreams".

מערכת bmby fly / צילום: bmby
 מערכת bmby fly / צילום: bmby

אך לא רק dreams בחזית, bmby השיקה בימים אלה גם את "bmby fly" - מערך של מודולים מתקדמים למערכת הקיימת שלה המיועדת לאנשי נדל"ן; אלו מאפשרים תקשורת בלתי אמצעית בין אנשי המכירות והשירות לבין הלקוחות. כך למשל מודול הוואטסאפ המוטמע אינטגרלית בתוך המערכת ומאפשר ניהול תהליכי מכירה ושירות בצורה יסודית - כולל רישום מלא לצרכי תיעוד ובקרה, כך גם שיפור טכנולוגיות הטלפוניה במודל ענן, הדיוור ובניית דפי הנחיתה, המסרונים ואף אפשרות לתיאום פגישות zoom עם מתעניינים ולקוחות מתוך המערכת בקליק אחד. כל אלו עשויים לסייע למשווקי נדל"ן לתקשר ולשמר לקוחות המתקשים להגיע לנקודות המכירה.

dreams ו-bmby fly מוצגות בימים אלה לאלפי המשתמשים במערכת bmby.