מה מחפש מייסד טינדר בשרונה פרטנרס

ג'סטין מאטין, מייסד שותף של טינדר ולשעבר סמנכ"ל השיווק שלה, הצטרף לרשימת המשקיעים החדשים של קרן שרונה ונצ'רס מבית קבוצת שרונה פרטנרס • "מאטין הוא חבר קרוב של שרונה. הוא כבר הספיק להשקיע לצד הקרן בחברת הפורטפוליו שלנו Tuto", מספרת תות שני, מנכ"לית ומייסדת שותפה בקרן • אירועים ומינויים

מנהלי שרונה פרטנרס - מוריס לוי, תות שני, פיליפ בואזיז, ודוד דבש / צילום: מתן אביב
מנהלי שרונה פרטנרס - מוריס לוי, תות שני, פיליפ בואזיז, ודוד דבש / צילום: מתן אביב

קרן שרונה ונצ'רס של קבוצת שרונה פרטנרס מגייסת לשורותיה רשימת משקיעים חדשים, ביניהם מייסדי חברות היוניקורן הישראליות Verbit ו-Deel, אחד האנג'לים הגדולים באירופה יוהאן הנסמן (שכבר חתום על 8 אקזיטים), וגם ג'סטין מאטין בן ה-36, מייסד שותף של טינדר ולשעבר סמנכ"ל השיווק שלה.

"מאטין הוא משקיע מוקדם ב-Deel, וחבר קרוב של שרונה", מספרת תות שני, מנכ"לית ומייסדת שותפה בקרן. "הוא כבר הספיק להשקיע לצד הקרן בחברת הפורטפוליו שלנו Tuto, וזאת בהתאם למדיניותנו לעודד השקעות משותפות של משקיעים בחברות הפורטפוליו שלנו. אנחנו גאים לראות את אסטרטגיית ה-scale-up שלנו זוכה לאישור".

שרונה ונצ'רס, שנוסדה ב-2019 על ידי שני ופיליפ בואזיז שמשמש כיו"ר, היא קרן ארלי סטייג' שמתמחה בהשקעות בסטארט-אפים ויזמים ישראלים בשלבי הסיד וה-A, לרוב כאלה המסיימים בהצלחה את תוכניות ההאצה של שרונה פרטרנס או של Y-Combinator האמריקנית. עד כה היא האיצה והשקיעה בכ-300 סטארט-אפים, כאשר הקרן הנוכחית השקיעה ב-35 חברות. גודל הקרן הנוכחית הוא כ-20 מיליון דולר, והיא פועלת על בסיס השקעות של משקיעים פרטיים ומשפחות בעלות הון בלבד.

בין השקעותיה הישראליות של הקרן ניתן למצוא את חברת התלת ממד והמציאות הרבודה ByondXR המגובה על ידי OurCrowd וקרן ההשקעות של קבוצת יוניון, חברת Salvador Tech המגובה על ידי קרן פיטנגו של חמי פרס, חברת Agora שלאחרונה הכריזה גיוס סיד בהובלת קרן Aleph, חברת Depoint המגובה על ידי משקיעי האנג'ל הראשונים של מאנדיי.קום, וחברת Medcase המספקת דאטה רפואי לחברות ענק כמו גוגל.

מצנח הזהב

ד"ר גל ברכוז מונה למנהל הדאטה הראשי של קוגנטה, המספקת סימולציה לרכב. בנוסף ישמש כנשיא פעילות החברה בארה"ב.

טלי הולנברג, 45, מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי, שיווק ומכירות של שב"א (שירותי בנק אוטומטיים). קודם לכן שימשה כמנהלת יחידה בחברת כרטיסי האשראי max.

מאיר משה מצטרף לדירקטוריון אוטונומו, הפועלת בתחום הרכב האוטונומי. בעבר כיהן כ-17 שנה כמנהל הכספים של רדוור.

מיכה אמסלם, 43, מונה לסמנכ"ל השיווק של קבוצת קולמקס, המתמחה במסחר במכשירים פיננסיים בבורסות שונות בעולם.

אורן סנדרוסי, 51, מונה למנהל מסוף המטענים של ממן בנתב"ג.

שירה הדס נקר מונתה למפתחת קהילות בסמסונג נקסט, זרוע ההשקעות והחדשנות של תאגיד הטכנולוגיה.

יגאל דור מונה למשנה למנכ"ל בפירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte ישראל. שלי תשובה מונה לראש המגזר הפיננסי, שרון כהן מונתה לראש מגזר הטכנולוגיה, מדיה וטלקום, וגל רצקובסקי מונה לראש מגזר מדעי החיים והבריאות.

חדשות טובות

קבוצת עזריאלי משתפת פעולה עם מנהלת "צו השעה", ותורמת כחצי מיליון שקל עבור ימי כיף והפוגה למשפחות שנמלטו מהמלחמה באוקראינה השוהות בישראל, לצד תרומת תלושי מזון.