במלדיביים יש חנות ספרים אחת, והיא זקוקה למוכר. אלה התנאים המפתים

יעד הנופש היוקרתי מחפש מוכר או מוכרת לחנות הספרים באי • דרישות התפקיד: לאהוב ספרים ולהיות יחף • בנוסף, למוכר הספרים תהיה גישה חופשית למכון כושר, לספא ולפעילויות הספורט הימי בחוף ים פרטי

המלדיביים / צילום: Shutterstock
המלדיביים / צילום: Shutterstock

האם זו הצעת העבודה המפתה בעולם? באיים המלדיביים, אחד מיעדי הנופש היוקרתיים שמושכים אליהם את חובבי המים התכולים והחול הלבן, מחפשים אחר מוכר או מוכרת לחנות הספרים היחידה שיש באחד האיים. התנאי: להיות יחף בזמן המשמרת ולחוש את החול הלבן במגע עם כפות הרגליים.

● תמורת 78 אלף דולר בשנה: מפעל ממתקים קנדי מחפש טועם ראשי

הג'וב כולל גם לינה ומזון באחד ממלונות היוקרה באי, ותנאי הקבלה צנועים למדי: להיות חובבי ספרים ועם ניסיון בעבודה בחנות ספרים או בהוצאת ספרים, ולהיות מוכנים להגיע לקדנציה של שנה.

האי שבו ממוקמת החנות הוא Kunfunadhoo, הדוגל בגישה של "NO SHOES NO NEWS" גם מול התיירים שאמורים להתנתק מהסובב אותם במציאות היומיומית ולהתמסר לטבע (ולספר טוב).

מי שייבחר לג'וב החלומות, יצטרך לפקוד את החנות מדי יום ויהיה אמון על מכירת ספרים לתיירים שרוצים פסק-זמן מהסלולרי, כשבאחריותו תהיה גם מלאכת ניהול המלאי, משום שהוא יהיה העובד היחיד בחנות.

לצד מימון הלינה והאוכל, לעובד המיוחס תהיה גם כניסה חופשית למכון כושר, לספא ולפעילויות הספורט הימי בחוף ים פרטי. שכר הבסיס עומד על 750 דולר בחודש, וניתן להגדיל אותו באמצעות מענקים ותמריצים מיוחדים.

מי שעוזבת את המשרה כעת, ג'ורגיה פולפיל בת ה-27 מבריטניה, ציינה כי הקושי היחיד בעבודה היה להתרגל לקצב החיים האיטי באי. כעת היא מתרגלת מחדש לרעיון של נעילת נעליים לקראת הג'וב הבא שלה בתאטרון, והיא מעידה על עצמה כ"בן אדם אחר לגמרי" אחרי השהות הממושכת באי.

חנות הספרים ממוקמת בריזורט היוקרה Soneva Fushi, שבו המחיר ללילה מתחיל ב-1,600 דולר ומגיע עד לכ-37 אלף דולר ללילה בווילת ענק הכוללת תשעה חדרי שינה, מכון כושר, ארוחות ועוד.