4 מיליון שקל: תקציב הפרסום של רולדין עובר לראובני-פרידן

תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים

סניף רולדין / צילום: דודי מוסקוביץ
סניף רולדין / צילום: דודי מוסקוביץ

מביא את התקציב מהבית: בעקבות מינויו של צור גולן למנהל הקריאייטיב הראשי בראובני-פרידן בחודש שעבר, תקציב הפרסום של רולדין שבו טיפל בשנים האחרונות במסגרת משרד הקריאייטיב שלו NEW - יעבור לראובני-פרידן אף הוא. היקף התקציב נאמד ב-4 מיליון שקל, כאשר רשת הקונדיטוריות מונה 95 סניפים בפריסה ארצית ונמצאת בבעלות קובי חקק, אבי קינן, דודי קינן וגולן עינת.

תקציב הרשת מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו. המשרד מתמחה בפרסום מותגים קולינריים, ואף מינה סמנכ"ל קריאייטיב לתחום המזון, רועי גוטמן. בין המותגים המטופלים במשרד נמנים מחלבות גד, ויסוצקי, טבעול, קורנפלקס תלמה, עוף טוב, פטריות מרינה, הדוד משה, גודייבה, טחינה בראכה, נייצ'ר ואלי ועוד.

"בחרנו להשקיע בתחום המזון לאחר שזיהינו שמדובר בהתמחות ספציפית, שאפשר להשיג בה מובילות", מסבירה שירי הייסר, המשנה למנכ"ל ראובני-פרידן. "כרגע שיתוף-הפעולה עם גולן הוא לגבי רולדין בלבד, אבל נשמח לעבוד איתו בעתיד גם על מותגים נוספים".

לדברי אורית מנבר, סמנכ"לית השיווק של רולדין, "אנו שמחים להמשיך לעבוד עם צור גולן, שותפנו משכבר הימים, ובטוחים כי האיחוד עם ראובני-פרידן יוסיף ויחזק את השותפות".

גלית חתן 

אזור התעשייה 

הארנק הדיגיטלי של yellow מתרחב

קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות שלה, yellow. החברה מבצעת פיילוט לתקופה מוגבלת עם אתר הנעליים shoesonline, ובאמצע ספטמבר תתחלף השותפות, ובמקומה ייבחר שותף אחר, ככל הנראה גם מתחום האופנה.

כחלק מהפיילוט, חברי מועדון yellow שירכשו באתר הנעליים באמצעות הארנק הדיגיטלי יוכלו לצבור 10% מסכום הקנייה בחזרה לארנק. את הצבירה ניתן יהיה לממש בחנויות yellow וברשת סופר יודה.

נזכיר כי בחודש מרץ האחרון השיקה החברה ארנק מאוחד עם רשת הסופרמרקטים סוםר יודה, בהשקעה שמוערכת ברבע מיליון שקל.

ההודעה של yellow
 ההודעה של yellow

לאפליקציה של yellow יש יותר ממיליון הורדות ומחזור של כמיליארד שקל. בשנה החולפת הכניסה פז לארנק את סופר-פארם, רשות הטבע והגנים והראל.

"המטרה היא לייצר מועדון לקוחות דיגיטלי שמעניק הטבות וצבירה בכל הענפים", מסביר אופיר ענבר, סמנכ"ל שיווק וסחר בקבוצת פז. "בימים אלו אנו עובדים על שיתופי-פעולה נוספים, שנשיק עוד השנה".

שירה ספיר

חדשות טובות

1. משרד עורכי הדין פרל כהן צדק לצר ברץ תרם כ-40 מחשבים לעמותת "אור שלום", העוסקת בטיפול בילדים, נוער וצעירים בסיכון שהוצאו מבתיהם על-ידי רשויות הרווחה והועברו למסגרות חוץ-ביתיות.

2. עמותת שניר, שייסד איש העסקים ניר שמול, תחלק ל-100 משפחות מעוטות תווי שי לרכישת תיקים, קלמרים, כלי כתיבה, ספרים, מחברות ועוד, בהיקף כולל של 25 אלף שקל.