תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ניהול חברת נדל״ן בעידן המודרני: מהכספים עד המכירות - והכל בלחיצת כפתור

בית התוכנה הוותיק ״במבי" מעניק מענה הוליסטי לצרכי חברות נדל"ן יזמיות בארץ ובעולם, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומגוון פתרונות לשלבי השיווק, המכירה והאכלוס

צילום: dreamstime
צילום: dreamstime

הכתבה מטעם bmby 

הקרקע נרכשה, הדירות והדמיית הבניין כבר מוכנים והמסע אחר היתר הבנייה הסתיים אף הוא; זה הרגע בו מתחיל מסעו של היזם מול הלקוחות הפוטנציאליים ובמילים אחרות - תהליך המכירות. בנקודת זמן זו ואף לפני כן כבר בתהליכי הפרי-סייל הראשוני נכנס בית התוכנה הוותיק ״במבי״ לתמונה - ומציע שורה של פתרונות מתקדמים, שבסיסם הוא המנוע החזק של מערכת ניהול הפרסום והשיווק המיתולוגית "bmby".

על בסיס ליבה זו, יצרה במבי מניפה רחבה של פתרונות לשלבי השיווק, המכירה והאכלוס, שיכולים לשמש את כל מחלקות הבית בחברה יזמית. כך למשל, ״מימשכנת״ - מימשוק יעיל בין מחלקת מכירות למחלקת הכספים. מודול מימשוק חדש זה מציע למנהלי הכספים ולמחלקות הכספים בחברות יזמיות, התממשקות למנוע של במבי וכן למערכות CRM כלליות.

בבמבי מסבירים כי המימשכנת מאפשרת זרימה מיידית ובזמן אמת של הדאטה, המגיעה ממערך המכירות בחברה וכך היא מקלה מאד על עבודת איסוף נתונים ועיבודם במחלקת הכספים. הדבר חוסך זמן עבודה רב של כוח האדם ומונע טעויות אנוש קריטיות. המימשכנת אף מאפשרת את העברת המידע מבמבי גם לתוכנות ״המשכנת״ של חברות נוספות בשוק.

פרויקט גרינסייד בת-ים מתוך מערכת dreams by bmby / צילום: באדיבות bmby
 פרויקט גרינסייד בת-ים מתוך מערכת dreams by bmby / צילום: באדיבות bmby

דוגמה לפתרון נוסף אותו מביאים בבית התוכנה היא "DREAMS" - מערכת טכנולוגית ויזואלית למכירה מרחוק שכבר נמצאת בשימוש בכ-40 פרויקטים נדל"ניים מסוגים שונים בישראל - מגורים, מסחר ומשרדים ואף פרויקטים של התחדשות עירונית ודיור מוגן.

בבמבי מציינים כי "DREAMS" הוא אחד הפיתוחים והמוצרים המתקדמים ביותר של בית התוכנה: "המערכת המדוברת מאפשר מכירה או השכרה מרחוק של נכסים בפרויקט נדל״ני. הפלטפורמה מציעה חוויה וירטואלית מושלמת של ביקור בפרויקט וסביבתו, סיור בדירות, היכרות עם התוכניות, המפרטים הטכניים, הנוף האמיתי הצפוי לדירה ועוד… והיא ללא ספק סנונית ראשונה במהפכה גדולה הצפויה בענף הנדל״ן בארץ ובעולם בשנה האזרחית הבאה עלינו לטובה או בעתיד הנראה לעין", מסכמים שם.