הקרן שמרוויחה ממבוטחים בארה"ב

קרן ההשקעות להק, בראשה עומדים היו"ר תמיר פורת, המנכ"ל ערן אשל ואיציק נוי, מציעה למשקיעים כשרים להשקיע בפוליסות ביטוח חיים • בניין המשרדים "בית מומנטום" נחנך לאחרונה בשכונת קריית השרון בנתניה • אירועים ומינויים

פוליסות ביטוחי חיים בארה''ב, בהיקף שנתי של כ־200 מיליארד דולר נמחקות או מאבדות מערכן מדי שנה / צילום: Shutterstock
פוליסות ביטוחי חיים בארה''ב, בהיקף שנתי של כ־200 מיליארד דולר נמחקות או מאבדות מערכן מדי שנה / צילום: Shutterstock

בימים בהם שוקי המניות מתנדנדים, רבים מחפשים פתרונות השקעה שאינם קורלטיביים לשוק. תחום שעשוי לצבור תאוצה בתקופה הקרובה הוא השקעה ומסחר בביטוחי חיים, שהינו חוקי בארה"ב. קרן ההשקעות להק, בראשה עומדים היו"ר תמיר פורת, המנכ"ל ערן אשל ואיציק נוי, מציעה למשקיעים כשרים להשקיע בפוליסות ביטוח חיים, השקעה בעלת פוטנציאל ליצר תשואות הדומות להשקעות אלטרנטיביות אחרות.

על פי אומדן עדכני, פוליסות ביטוחי חיים בארה"ב, בהיקף שנתי של כ־200 מיליארד דולר נמחקות או מאבדות מערכן מדי שנה. ב־90% מהמקרים המבוטח מאבד אפשרות להיפגש עם כספו. מבוטחים אלו יכולים להפסיק לשלם את ולבטל את הפוליסה, לקבל פיצוי חד פעמי של 0.5% עד 2% מסך הפרמיות ששולמו או למכור את הפוליסה לצד ג' שמבקש להשקיע. בנוסף, המבוטח יכול לקבל סכום פיצוי מיידי, בעוד הרוכש נוטל על עצמו את תשלום הפרמיות בתום תקופת הפוליסה ויקבל את דמי הביטוח מחברת הביטוח.

בניין ההייטק שנפתח דווקא בשכונה המרוחקת 

בניין המשרדים "בית מומנטום", עם כ־10,000 מ"ר שטחי משרדים ועוד כ־3,500 מ"ר שטחי מסחר, נחנך לאחרונה בשכונת קריית השרון בנתניה. מדובר בבניין שהוקם על ידי חברת מידאסיטי השקעות, ומיועד לחברות הייטק בעיקר. בעתיד מתוכנן להיבנות במקום שלב ב' של הבניין, שיוסיף לו עוד 8,000 מ"ר שטחים בנויים.

הבניין יארח בין היתר את חברת ההייטק פיפלביז העוסקת במימון המונים הוני לסטארטאפים, ונדמה כי דווקא בעת הזו, כשענף ההייטק מתמודד עם משבר לא פשוט, פתיחתו של הבניין אינה עניין של מה בכך, מה גם שהיא קורית מחוץ ללב הפועם של הענף בתל אביב, ובשכונה שבפני עצמה נחשבת מנותקת ממרכז העיר נתניה, ממזרח לכביש החוף.

"זהו חלום שהופך למציאות", אמר מאיר חקלאי, מיזמי הפרויקט. "אנחנו שמחים להביא את שיא החדשנות לנתניה ולייצר קמפוס ראשון ומוביל בקריית השרון".

חדשות טובות

כתר תצא לפרויקט לרגל חודש המודעות לסרטן השד ותייצר מהדורה מיוחדת של כסאות ורודים, שיימכרו במטרה לסייע לעמותות התומכות בנשים חולות ומחלימות.