מליסרון תשקיע 10 מיליון שקל בשדרוג קניון עופר חדרה

במסגרת השיפוץ והשבחת התמהיל יושלמו בשבועות הקרובים כניסת מותגים בינלאומיים ומקומיים לקניון • לאחרונה פורסם כי מליסרון השקיעה כ-65 מיליון שקל בשיפוץ קניון עופר הגדול בפתח תקווה

קניון עופר חדרה / צילום: אסף לב
קניון עופר חדרה / צילום: אסף לב

קבוצת מליסרון משקיעה 10 מיליון שקל בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה. במסגרת השיפוץ והשבחת התמהיל יושלמו בשבועות הקרובים כניסת מותגים בינלאומיים ומקומיים, ביניהם סניף דגל של המותג קנת קול מבית המשביר לצרכן שנפתח בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון שקל, ויתפרש על פני כ-80 מ"ר. חנות של המותג עגליס תיפתח בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, והיא תשתרע על פני שטח של כ-570 מ"ר. רשת ורדינון תפתח סניף בהשקעה של כ-500 אלף שקל, רשת הפנינג פתחה השבוע סניף משופץ בהשקעה של כ-400 אלף שקל, וסכום דומה הושקע בפתיחת חנות של רשת מתאים לי. 

קבוצת רני צים משיקה מרכז קניות ברהט בהשקעה של 80 מיליון שקל
בלעדי | אחרי כמעט 30 שנה: ערוץ הקניות יפסיק את שידוריו בחודש הבא
ענף התיירות רושם גידול של יותר מ-20% בהזמנות

כחלק מהמהלך נפתחו שני מתחמי משחק לפעוטות, ונבנו שירותים לצד חדר הנקה וחדר החתלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

לדברי בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה, "מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי נרחב שמטרתו לחדש ולרענן את עופר חדרה עם שדרוג הקניון, פתיחת מתחמי משחק ללא תשלום וחיזוק תמהיל החנויות באמצעות הכנסת רשתות חדשות. מהלכים אלה נועדו לשמור על מעמדו של עופר חדרה כקניון אטרקטיבי ומוביל לתושבי חדרה והאזור". 

חנויות חדשות בעופר חדרה במסגרת שדרוג הקניון / צילום: יח''צ
 חנויות חדשות בעופר חדרה במסגרת שדרוג הקניון / צילום: יח''צ

לקניון עופר חדרה מגיעים כ-13 אלף מבקרים ביום. הוא ממוקם במרכז העיר, משתרע על שטח של כ-50 אלף מ"ר וכולל 110 חנויות ומותגים, ביניהם פוקס, H&M, פקטורי 54, המשביר לצרכן, דלתא, ללין, תמנון ורנואר; ונבנו בו כ-550 מקומות חניה. 

לא מדובר בקניון הראשון שמליסרון מבצעת בו השקעות לאחרונה. בתחילת יוני פורסם כי הקבוצה השקיעה כ-65 מיליון שקל בשיפוץ קניון עופר הגדול בפתח תקווה, בו גם נפתחה החנות הגדולה בארץ של זארה בהשקעה במוערכת בכ-25 מיליון שקל וכן הסניף הראשון של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.