עד אמצע אוקטובר: אייר קנדה דוחה את החזרה לישראל

חברת התעופה הקנדית משהה את חזרתה לישראל בפעם השלישית מאז מתקפת הכטב"מים האיראנית • תחילה אייר קנדה דחתה את החזרה ליולי, לאחר מכן האריכה את תוקף ההשהיה עד 5 באוגוסט, וכעת היא מבצעת דחייה נוספת עד אמצע אוקטובר לפחות

מטוס של אייר קנדה בנתב''ג / צילום: איל יצהר
מטוס של אייר קנדה בנתב''ג / צילום: איל יצהר

האפשרות לטוס ישירות לטורונטו תידחה שוב: חברת התעופה אייר קנדה, שהשהתה את פעילותה בישראל, דוחה את חזרתה לארץ בעוד חודש. 

מדד המותגים 2024 | טורקיש הפסיקה לטוס לארץ, הישראלים לא שוכחים ולא סולחים
אילת או קפריסין: איפה משתלם יותר לנפוש הקיץ? 
החל מ-600 דולר: היעדים החדשים שהישראלים טסים אליהם

חברת התעופה הקנדית אייר קנדה משהה את חזרתה לישראל בפעם השלישית מאז מתקפת הכטב"מים האיראנית. כזכור, תחילה החברה דחתה את החזרה ליולי, לאחר מכן האריכה את תוקף ההשהיה עד 5 באוגוסט, וכעת היא מבצעת דחייה נוספת עד אמצע חודש אוקטובר לפחות.

אייר קנדה השהתה את פעילותה לראשונה באפריל עקב מתקפת הכטב"מים האיראנית שהביאה לשיבושים בלוח זמני הטיסות לישראל. בין החברות שהשהו את פעילותן אז נמנות אייר אינדיה ויונייטד, שחזרו לטוס לישראל בחודשים האחרונים. לעומתן, חברת הלואו קוסט איזי ג'ט, אשר השהתה את פעילותה בארץ לאחר המתקפה, עדיין לא חזרה לישראל.

השהיית פעילות החברה הקנדית משפיעה באופן מהותי על האפשרות של ישראלים לטוס ישירות לקנדה, היות שהיא החברה היחידה שהפעילה טיסות קבועות לטורונטו מאז 2022. עד לאותה השנה ניתן היה לטוס ליעד בחברת התעופה אל על, שהפסיקה את פעילותה בקו זה עקב חוסר כדאיות כלכלי. נכון להיום, נוסעים המעוניינים לטוס ליעד זה ייאלצו לבצע טיסת מעבר בצפון אמריקה.