עדכון לגבי שיבושי גלישה אפשריים בעקבות אירוע הסייבר בגלובס

בהמשך לעדכונים הקודמים, במהלך היממה הקרובה עלולים לחול שיבושים בגלישה, ואתר גלובס לא יתעדכן באופן מיידי

11.08.2024 22:00 

בהמשך לעדכונים הקודמים, במסגרת הצעדים הננקטים על ידינו להמשך עבודה שוטפת, במהלך היממה הקרובה עלולים לחול שיבושים בגלישה, ואתר גלובס לא יתעדכן באופן מיידי אלא מדי כמה שעות.

29.07.2024 17:30

כפי שהבטחנו, אנחנו ממשיכים לעדכן בדבר התקפת הסייבר שגלובס חווה.
כזכור, קבוצת פשיעה כלכלית בינלאומית מתוחכמת וידועה לרשויות ביצעה תקיפת סייבר נגד מערכות גלובס, שהובילה לדלף של מידע בהיקף מצומצם, לפי המידע הידוע לנו בשלב זה.

התקיפה לוותה בבקשת כופר כספי, אולם אנו, כארגון עיתונאי הדוגל בשקיפות ובאי שיתוף פעולה עם פשע, קיבלנו החלטה לא לשלם כופר וגם לא לנהל מו"מ עם העבריינים.

מאז ההתקפה, אנו, יחד עם מומחים ויועצי סייבר, משקיעים מאמצים ומשאבים משמעותיים בהתמודדות עם השלכות האירוע ושימור הפעילות השוטפת, לצד הקפדה על דיווח ויידוע הרשויות הרלוונטיות, לקוחות, ספקים, עובדים והציבור בכללותו.

למרות האתגרים, עובדי גלובס פועלים ללא הרף כדי לשמר את הפעילות בפרינט ובדיגיטל, ככל האפשר. במסגרת זו אנחנו מקיימים עבודות תחזוקה ושדרוג יזומות באתר האינטרנט, ועל כן ייתכנו שיבושים זמניים בשירותים השונים. אנו מודעים לכך, פועלים כדי למזער זאת ומודים לכם על הסבלנות.

לא מן הנמנע כי לאור סירובנו לשתף פעולה, התוקפים עלולים לנסות להפעיל לחץ על הארגון תוך שימוש בערוצי תקשורת שונים או ברשתות החברתיות. למען הזהירות, אנחנו חוזרים ומפנים את תשומת לבכם לכך שאם קיבלתם הודעה חשודה - לטלפון או למייל ("פישינג") - הכוללת פנייה אישית, דרישה למסור פרטים או בקשה ללחוץ על קישור כלשהו, יש להימנע מכך.

תודה על הרוח הגבית שאנו מקבלים מכם בעת הזו.

25.07.2024 17:45

כפי שהבטחנו, אנו ממשיכים לעדכן לגבי מתקפת הסייבר שהתרחשה בשבוע שעבר בגלובס. אנו ממשיכים לפעול יחד עם הגורמים המקצועיים ובמעורבות הרשויות הרלוונטיות, כדי לנהל את האירוע באופן מיטבי.

אנו משקיעים באופן שוטף באמצעי אבטחה נרחבים, אשר בזכותם הצלחנו לבלום את ניסיונות ההתקפה הרבים שחווינו, במיוחד מאז ה-7 באוקטובר. בעקבות ההתקפה האחרונה אנו נוקטים אמצעי הגנה נוספים, ולכן בימים הקרובים נקיים עבודות אחזקה ושידרוג יזומות באתר האינטרנט, ולפיכך ייתכנו שיבושים זמניים בשירותים השונים. נודה על הסבלנות.

העדכונים בעניין זמינים באתר גלובס.

למען הזהירות, נחזור ונפנה את תשומת לבכם לכך, שאם קיבלתם הודעה חשודה - לטלפון או למייל ("פישינג") - שמבקשת מכם פרטים כלשהם או לחיצה על קישור כלשהו, יש להמנע מפעולה זו. 

תודתנו שלוחה ללקוחותינו ולשותפינו על הרוח הגבית החיובית והתמיכה שאנו מקבלים.

23/07/2024, 20:00

לתשומת לב לקוחות גלובס, 

כפי שכבר פרסמנו, גלובס מתמודד בימים האחרונים עם מתקפת סייבר שאנחנו עדיין לומדים את השלכותיה. כעת אנחנו כבר יודעים כי מדובר באירוע טרור כלכלי של קבוצת פשיעה בינלאומית מתוחכמת, שכולל דלף מידע. מאז היוודע האירוע, אנחנו פועלים, יחד עם הגורמים המקצועיים, יועצים המנוסים באירועים דומים ורשויות, כדי לבלום את האירוע, ללמוד את השלכותיו ולנהל אותו באופן מיטבי.

כמו כל המשק הישראלי, גם גלובס מתמודד בחודשים האחרונים במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" עם ניסיונות תקיפה גוברים על התשתיות והמערכות שלנו, שאותם הצלחנו לבלום. חרף הטמעת אמצעי אבטחת מידע, אין הגנה הרמטית מפני ההתקפות האלה. לצד זאת, אנו גאים שבמאמץ גדול הצלחנו להמשיך ולספק לכם, קוראינו, את המוצר העיתונאי באתר ובעיתון.

למען הזהירות, אנו מבקשים להפנות את תשומת לבכם לכך שאם קיבלתם הודעה חשודה - לטלפון או למייל - שמבקשת מכם פרטים כלשהם או לחיצה על קישור כלשהו, יש להימנע מפעולה זו.

נמשיך לעדכן בימים הקרובים באתר, בעיתון וברשתות.

23/07/2024, 15:02

כפי שכבר פרסמנו, גלובס מתמודד בימים האחרונים עם מתקפת סייבר שאנחנו עדיין לומדים את השלכותיה. כעת אנחנו כבר יודעים כי מדובר באירוע טרור כלכלי של קבוצת פשיעה בינלאומית מתוחכמת.

מאז היוודע האירוע, אנחנו פועלים, יחד עם הגורמים המקצועיים ויועצים המנוסים באירועים דומים, כדי לבלום את האירוע, ללמוד את השלכותיו ולנהל אותן באופן מיטבי. אנו גאים בכך שבמאמץ גדול הצלחנו להמשיך ולספק לקוראינו את המוצר העיתונאי באתר ובעיתון.

כמו כל המשק הישראלי, גם גלובס מתמודד בחודשים האחרונים במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" עם ניסיונות תקיפה גוברים והולכים על התשתיות והמערכות שלנו, אותם הצלחנו לבלום. חרף הטמעת אמצעי אבטחת מידע, כידוע אין הגנה הרמטית מפני ההתקפות האלה.

נמשיך לעדכן.

יום חמישי, 18/07/2024, 12:44

העיתון גלובס מתמודד בשעות האחרונות עם אירוע אבטחה. שירותים מסוימים, לרבות הגישה למחשבי הארגון, מוגבלים בפעילותם כרגע ועלולים להגביל מעט את השירות היום. אנו מטפלים בתקלה ונשוב לעדכן במידת הצורך.