כמעט שנה אחרי שקבוצת התקשורת הוט ומשרד הפרסום ראובני-פרידן הפרידו כוחות, בחרו בחברה משרד פרסום חדש: גיתם BBDO. תקציב הוט מוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה.
● תקציב הפרסום של קבוצת גרג, בהיקף של 5.5 מיליון שקל, עובר משרד
● לרגל הרפורמה בשוק החשמל: תקציב נגה עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב
● תקציב סלקום, בגובה 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן
בראש קבוצת גיתם עומד המנכ"ל עדו הר-טוב, ובראש משרד הפרסום עומד ליאור טנר. בין הלקוחות הבולטים נמנים מגדל, אסם, פוקס, תנובה, כלמוביל, רשות הטבע והגנים ובנק הפועלים (חלקית).
לאחרונה נפרד גיתם מתקציב שופרסל, בעקבות כניסת בעלי השליטה החדשים, האחים יוסי ושלומי אמיר. למערך הפרסום של הוט הצטרף גיתם כבר באמצע 2022, כשקיבל את תקציב הפרסום של NEXT TV, פלטפורמת הסטרימינג של הוט, אך היקף הפעילות הפרסומית היה נמוך יחסית.
בשנה האחרונה - ולמעשה גם קודם לכן - מיעטה הוט, בהובלת המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין, להעלות קמפיינים פרסומיים בטלוויזיה. יוצא דופן היה הקמפיין שעסק בכניסת החברה לשוק החשמל עם המיתוג "הוט אנרג'י", שעלה בהפקה עצמית בחודש יוני האחרון. בחירת המשרד החדש עשויה לאותת על שינוי כיוון ועל חזרה לאוויר, אם כי עדיין לא ידוע באילו היקפים.
עניין נוסף שנותר פתוח הוא זהות הפרזנטור של החברה. נזכיר כי עד לאחרונה שימשה בתפקיד גל גדות, שבמקביל פיתחה קריירה מרשימה בהוליווד.
קבוצת הוט מציעה טלוויזיה רב-ערוצית, שירותי סלולר G5 ותשתית אינטרנט מהיר. כאמור, לאחרונה השיקה החברה את מותג החשמל הוט אנרג'י, והיא מציעה מסלולים משולבים של שירותי תקשורת וחשמל. הוט היא חלק מקבוצת התקשורת העולמית אלטיס שבבעלות פטריק דרהי, הפועלת בצרפת, בפורטוגל, בארה"ב, ברפובליקה הדומיניקנית ובישראל.
מנכ''לית קבוצת הוט, טל גרנות גולדשטיין / צילום: אוהד רומנו
לדברי גרנות-גולדשטיין, "הוט מובילה בימים אלה אסטרטגיה חדשה, שמבטיחה שנמשיך להתחבר ללקוחותינו בדרכים חדשניות ומשמעותיות. אנחנו מצפים לעבודתנו המשותפת עם גיתם".
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם, מוסיף כי המשרד "יוצא למסע משותף עם הוט, וישיק עם הקבוצה שפה חדשה ומוצרים חדשים למען לקוחותיה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.