משרד הפרסום גיתם BBDO יקבל את תקציב הפרסום של קבוצת הוט, המוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה • בשנה האחרונה הקבוצה מיעטה להעלות קמפיינים בטלוויזיה, וייתכן כי בחירת המשרד החדש מאותתת על שינוי כיוון
בעקבות הגידול במספר הרכבים החשמליים שעולים על הכביש הישראלי מדי שנה, ברשת שופרסל יוצאים בשיתוף-פעולה עם EV-Edge המספקת עמדות טעינה • שרגא כץ, מנכ"ל EV-Edge: "הקונה הישראלי מבלה כשעה עד שעתיים בממוצע בקניות המזון השבועיות, ובזמן זה יכול הרכב לטעון כ-50-100 ק"מ" • אירועים ומינויים
המשבר בתעשיית הפרסום והתחרות הגוברת עם ההייטק ככל הנראה שלחו את השניים, שנמנים עם הדור הצעיר יחסית של המנהלים בענף הפרסום, לבחון יותר לעומק את האופציות שלהם לעתיד הרחוק • וינגסט ובכר-אמיתי: "נמשיך להיות חלק מגיתם תמיד"
הרוש, שהגיע למשרד אחרי שכיהן כיועץ התקשורתי של האוצר לשעבר משה כחלון, מתעתד להקים חברת ייעוץ עצמאית שתתמחה ברגולציה ובניהול משברים
הכוורת של כחול לבן הולכת ונסגרת, והפעם יהיה זה הסיבוב הראשון שבו ניהול הקמפיין ייעשה ממטה אחד בלבד • בשלב הזה ברור כי עדו הר-טוב, ששימש כמנהל הקמפיין הקודם, ימשיך גם בנוכחי, ואולם, סימן שאלה קיים סביב השתתפותו של רמי יהודיחה • המחלוקת: חלוקת תקציב רכש המדיה
יוסי לובטון, יו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס, ועדו הר-טור, מנכ"ל קבוצת גיתם, מסמנים את האתגר הראשון של הענף: שינוי שיטת התגמול • מגזין פירמה משרדי פרסום
ימים ספורים לאחר ההודעה הרשמית על מינויים של יובל וינגסט וקרן בכר-אמיתי לתפקיד מנכ"לים משותפים, מודיעה אליקה מרחבי, המשנה למנכ"ל המשרד, על פרישתה
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום ■ עדו הר-טוב יישאר מנכ"ל הקבוצה כולה
פרופ' קרין נהון בוועידת MAD 2017: "יכולה לשכפל את אותו המסר ולמסגר אותו בצורה שונה ולהשפיע בצורה שונה. אמת היא מילה בעייתית, ופייק ניוז זה בעייתי. מה שמעניין הוא מה שיש באמצע"
חודשים ספורים לאחר הפקדת מושכות הניהול בידיו של עדו הר-טוב, הולכים בעלי קבוצת התקשורת גיתם BBDO צעד נוסף קדימה ומודיעים כי הוא הופך לבעל מניות במשרד
מאי, שיחליף את אסף אזולאי בראש חברת הייעוץ האסטרטגי של גיתם, כיהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד ראש הממשלה
לבני פורש על רקע חילוקי דעות עם עדו הר-טוב, מנכ"ל הקבוצה השני, שצפוי כעת להישאר מנכ"ל יחיד
קבוצת SAMGAL עוסקת במטבחי יוקרה, מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות ■ היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
ארגון הבריאות העולמי הטיל פצצה על תעשיית הבשר, והאפשרות של ירידה במכירות ברשתות המזון מסתמנת כריאלית ■ היצרנים נמצאים בצומת דרכים: האם להוריד את הראש - או לצאת למהלכים כדי למזער נזקים?
הרשתות החברתיות הקפיצו דרמטית את מקדם הפגיעות של תאגידים ואינדיבידואלים בעידן החדש ■ מנהלי המשברים הבכירים בארץ מסבירים מה המלכודות הגדולות שנופלים בהן, ואיך מתמודדים עם פוסט ויראלי עוין ■ שיח בטורים גבוהים
הצצה ראשונה למגזין "פירמה" ■ עמית לבני ועדו הר-טוב מדברים לראשונה על הכול בצל החשש מאובדן תקציבי אי.די.בי - וטוענים: "לא היינו מספיק ערסים"
גיא לררגיתםועידת MADטל גרנות גולדשטייןלקט ישראלמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרישהשופרסלתקציב פרסום