מה עומד מאחורי קמפיין הפרגון של טמבור

בחברת הצבע בחרו לפרגן לשורה של מותגים כחול-לבן בקמפיין החדש • הטוטו יהיה נותן החסות החדש של ליגת העל בכדורגל • אחרי שהחליפו משרד פרסום, בישראכרט בחרו פרזנטורים חדשים: אגם רודברג ומיכאל אלוני • אירועים ומינויים

השלטים החדשים של טמבור / צילום: מקאן ת''א
השלטים החדשים של טמבור / צילום: מקאן ת''א

על המדור

מדור אירועים ומינויים חזר. נשמח להמשיך ולפרסם אייטמים שמדגישים התגייסות אזרחית גם במתכונת המתחדשת. מוזמנים לפנות אלינו במייל i-can-help@globes.co.il

1 קמפיין

קמפיין פרסומי של מותג שמפרגן לחברות אחרות במשק אינו מחזה נפוץ, אבל זה בדיוק מה שהחליטו לעשות בטמבור. חברת הצבע עולה בקמפיין צבעים שמציע שמות מותגים שמייצרים כחול לבן כמו שוקולד השחר, שוקולד פרה, היקבים דלתון וקסטל ועוד - בהלימה לצבעוניות המזוהה איתם. היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-2 מיליון שקל, הוא כולל שילוט חוצות ודיגיטל, ונעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א.

ניתוח | ישראל ב"משק סגור". אלה החברות שמרוויחות מהמצב 

לדברי צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור, מדובר בהמשך לשורת קמפיינים של המותג מאז סוף 2023. "מתוך הבנה שצבע מייצר רגש וזיכרון, עשינו קמפיינים שרק ישראלים יכולים להבין כי הם מבוססים על ישראליות. ביום האישה הבינלאומי, למשל, עלינו במהלך שהצדיע לטייסות, חובלות וטנקיסטיות, ובאולימפיאדה הצדענו למדליסטים הישראלים.

צביה אורנשטיין קסן, סמנכ''לית השיווק של טמבור / צילום: תמר מצפי
 צביה אורנשטיין קסן, סמנכ''לית השיווק של טמבור / צילום: תמר מצפי

"הקריאייטיב הנוכחי נולד כתוצאה מהשנה האחרונה, והוא ברוח התקופה. הוא נותן במה למותגים אחרים, אבל אנחנו ממשיכים לספר את סיפור הישראליות. בשנה האחרונה הבנו שאנחנו בעיקר צריכים לסמוך על עצמנו, כי הישענות על ייצור בינלאומי ומדינות אחרות עלולה להיות לא מספיק יציבה בעתות חירום ומצוקה. החלטנו לתת במה למותגים גדולים וקטנים שמייצרים כחול-לבן, נותנים פרנסה לישראלים שגרם כאן ומניעים את הכלכלה.

"בחרנו בקטגוריות שהן גאווה ישראלית, למשל סנדלים וחקלאות, וכמובן רצינו גם קטגוריות עם מגוון שיכול לעבוד בצבע. ההנהלות של החברות נורא שמחו על היוזמה, הן העריכו את הפנייה ורצו לשתף פעולה. אגב, המותגים לא שילמו לנו על זה. סירובים? ממש בשוליים".

2 פרסום

כארבעה חודשים אחרי שתקציב הפרסום של ישראכרט, שנאמד ב-25 מיליון שקל, עבר למשרד הפרסום ראובני פרידן - נבחרו פרזנטורים חדשים לחברת כרטיסי האשראי. אגם רודברג (הפרזנטורית של Be בשנים קודמות) ומיכאל אלוני ("שטיסל") יובילו את המהלכים הפרסומיים של החברה - ויחליפו בתפקיד את יובל סמו. קמפיין ראשון בכיכובם של השניים צפוי לעלות כבר בשבועות הקרובים.

אגם רודברג ומיכאל אלוני / צילום: אוהד רומנו
 אגם רודברג ומיכאל אלוני / צילום: אוהד רומנו

3 ישראל מתגייסת

כ-100 עובדים ומנהלים בחברת ההייטק נובה (Nova) לקחו חלק בסדנת עיצוב ונגרות לטובת בניית רהיטים בני קיימא מעץ ממוחזר, שייתרמו לקהילת מפלסים שבעוטף עזה לקראת שנת הלימודים החדשה. הסדנה התקיימה במולט (Molet), תנועה עיצובית ליצירת עולם בר קיימא.

חברת נובה / צילום: NOVA
 חברת נובה / צילום: NOVA

4גיוס המונים

מותג השוקולד הטבעוני פנדה של דניאל ואליה ברקת השלים את קמפיין גיוס ההמונים השני שלו, בהיקף של 7 מיליון שקל. הקמפיין הראשון היה ב-2021, לקראת כניסה לשוק האמריקאי, ובו גויסו תוך שבוע 6.5 מיליון שקל. כיום משווק שוקולד פנדה ב-700 נקודות מכירה בארה"ב, והגיוס נועד להמשך ההתרחבות בשוק זה.

דניאל ואליה ברקת, מייסדי שוקולד פנדה / צילום: אורי ברקת
 דניאל ואליה ברקת, מייסדי שוקולד פנדה / צילום: אורי ברקת

6 ספורט

הטוטו, בראשות המנכ"ל מאיר ברדוגו, יהיה נותן החסות הראשי לליגת העל והליגה הלאומית בכדורגל, שייקראו ליגות WINNER. היקף החסות עומד על 40 מיליון שקל, לעומת 10 מיליון שקל בלבד ששילם הבנק הדיגיטלי ONE ZERO בשנתיים האחרונות.

מאיר ברדוגו, מנכ''ל טוטו
 מאיר ברדוגו, מנכ''ל טוטו

מספר היום

812 מיליון שקל

היקף ההכנסות של קרפור ישראל ברבעון השני של השנה, לפי דוחות אלקטרה צריכה