אירועים ומינויים: חברת החשמל יוצאת למכרז פרסום חדש

המכרז של חברת החשמל הוא בגובה 40 מיליון שקל לשנתיים, כאשר כבר יותר מעשור מטפל בתקציב משרד אדלר-חומסקי • "קפה עוטף - רעים" משיק תערוכה חדשה, ושפיר הנדסה יוצאת בקול קורא לרעיונות חדשניים

קמפיין חברת החשמל / צילום: צילום מסך מיוטיוב
קמפיין חברת החשמל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

1 פרסום

ארבע שנים אחרי מכרז הפרסום הקודם, שאליו ניגש רק משרד אדלר-חומסקי, חברת החשמל יוצאת במכרז חדש. המכרז הוא לשנתיים החל מ-1 בינואר 2025, כאשר גובה התקציב עולה מ-15 מיליון שקל לשנה ל-20 מיליון שקל, כך שבסך הכללי מדובר ב-40 מיליון שקל. לפי תנאי המכרז, קיימת אופציית הארכה לעוד שלוש שנים נוספות (כל שנה בנפרד).

תקציב חברת החשמל מטופל כאמור על ידי אדלר-חומסקי, כבר למעלה מעשור. למכרז הקודם, שנערך ב-2020, לא ניגש אף משרד אחר בגלל מספר מגבלות כמו רף של 60 מיליון שקל להיקף התקציבים המנוהלים במשרד המתמודד או ניהול לפחות שלושה קמפיינים מגזריים. כך יצא שהמשרד המשיך לטפל בחברה, ולהוביל עבורה קמפיינים בכיכובם של הפרזנטורים הבובתיים שקע ותקע.

מאיר שפיגלר, מנכ''ל חברת החשמל / צילום: יוסי זמיר
 מאיר שפיגלר, מנכ''ל חברת החשמל / צילום: יוסי זמיר

בין התנאים הנוכחיים במכרז: משרד שקיים לפחות חמש שנים ומעסיק לפחות 50 עובדים; אספקת שירותי פרסום ללקוח אחד לפחות שהמחזור הכספי שלו לשנת 2023 הוא מיליארד שקל ומעלה; ניסיון במתן שירותי פרסום ודיגיטל ורכש מדיה לשני גופים ציבוריים לפחות בחמש השנים האחרונות; למציע מחלקה מקצועית העוסקת בתכנון ורכישת מדיה, ומחזור ההכנסות מרכש מדיה עומד על 70 מיליון שקל לפחות בשנתיים האחרונות. במילים אחרות, שוב רק המשרדים הגדולים ביותר יכולים לגשת למכרז.

המכרז החדש יוצא לדרך זמן קצר לאחר שהרפורמה בשוק החשמל נכנסה לתוקף. הרפורמה הובילה לכך ששחקניות חדשות הצטרפו לשוק החשמל, בהן בזק (שמטופלת גם היא על ידי אדלר-חומסקי), הוט, אלקטרה פאוור (לשעבר סופרגז), פז, סלקום ופרטנר. לפי הידוע, אין מגבלה על משרדי פרסום לטפל באחת השחקניות האלה וגם בחברת החשמל, ולמכרז ניתן לגשת עד ה-18 בספטמבר.

2 תערוכה

עמותת וראייטי ומיזם "עיר מפעל" משיקים השבוע את תערוכת "עיר קיבוץ" של נשות קהילת קיבוץ רעים. את התהליך האמנותי הוביל האמן איתמר שמשוני, בליווי הצלמת יעל פרנקל, והתערוכה תוצג בבית הקפה "קפה עוטף - רעים" בתל אביב. כל ההדפסים והתוצרים מתוך תהליך העבודה מוצעים למכירה, וכל הכנסותיהם מוקדשות לטובת שיקום הקיבוץ וחבריו.

קפה עוטף רעים ממוקם ברחוב וולפסון 54, תל אביב. התערוכה תוצג עד ה-7 בספטמבר, בשעות 9:00-19:30.

מתוך תערוכת עיר קיבוץ, עבודה של צופית ספטון / צילום: יעל פרנקל
 מתוך תערוכת עיר קיבוץ, עבודה של צופית ספטון / צילום: יעל פרנקל

3 שיווק חברתי

ביום ראשון הקרוב יתקיים בפעם השנייה המהלך שמובילים מרכזי ביג בשיתוף עם נט"ל - כיבוי המסכים, המוזיקה והכריזה בכל החנויות בביג, לצד צמצום עוצמת התאורה והצפצופים. המהלך נועד להימשך כל השנה, ביום א' הראשון בכל חודש, ומהתגובות עליו עד כה עולה כי רבים היו מעוניינים שיתקיים פעם בשבוע.

מרכז ביג / צילום: ביג מרכזי קניות
 מרכז ביג / צילום: ביג מרכזי קניות

4מינויים

דנה רון, 43, תנהל את פעילות אתר דרושים IL מבית יד2. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית בחברת Groo.

​דנה רון / צילום: עדי מנור-מרוז
 ​דנה רון / צילום: עדי מנור-מרוז

סאלי אלקיים מונתה למנכ"לית חברת NetCloud מקבוצת Yael. בשנים האחרונות ניהלה את התחום העסקי-טכנולוגי בחטיבת ה-SAP של Ness.

טלי לאופר תכהן כמנהלת האגף העסקי בסניף ישראל של אל על החל מספטמבר הקרוב, ובמסגרת תפקידה תהיה אחראית על הרחבת תחום האגף העסקי בסניף ישראל.

טלי לאופר / צילום: סיון פרג
 טלי לאופר / צילום: סיון פרג
 
עד לאחרונה כיהנה לאופר, עו״ד בהכשרתה, כמנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות. לאופר מכהנת גם בהתנדבות כחברת ועד מנהל בעמותת אח בוגר/אחות בוגרת. ללאופר תואר ראשון בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת אסקס באנגליה; תואר שני בהצטיינות במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, לימודי מנהל עסקים והיא בוגרת קורס דירקטורים של אונ' בר אילן.
בתפקידה כמנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, הובילה בהצלחה את המאבק של ענף התיירות בתקופת משבר הקורונה והביאה, בין היתר, גם להסכמים משמעותיים לטובת הענף בנושאים שונים עם רשות המע״מ, משרד התיירות וחברות התעופה.

5 חדשנות

מרכז החדשנות של חברת שפיר הנדסה, Access, יוצא בקול קורא ליזמים ואנשי אקדמיה להציע רעיונות חדשניים בתחום תיעוש הבנייה. הרעיון הנבחר יזכה ב-Design Partnership, הכולל ליווי של מנטורים ואפשרות למימון הפיתוח עד לפיילוט. בנוסף יקבלו הזוכים גישה למתקנים ולפרויקטים של שפיר לצורך מימוש הרעיון.

מרכז אקסס / צילום: שפיר הנדסה
 מרכז אקסס / צילום: שפיר הנדסה